Log ind med sociale netværk
11 maj 2009, 06:40
Nils
Storgaard skrev:Hmm - hvad mener du med "rette format"?Sorry - Hvis man sætter den til smart skærmformat, kan den så finde ud af det nogenlunde ? - Jeg har 2 venner der har YouSee`s HD Box som er så trætte af at den ikke kan finde ud af det ordenligt..
Nils
11 maj 2009, 09:05
Mon ikke det er Yousee-boksen den er gal med i stedet? Den har været ret udskældt for netop at rode lidt rundt i formaterne - især hvis man ser HD-kanaler, der sender SD-udsendelser.
11 maj 2009, 10:15
Generelt synes jeg, den klarer formaterne fint - jeg skal en sjælden gang imellem ind og lave en 4:3 visning på en 4:3 udsendelse, men det er ikke noget, jeg gør voldsomt tit.
I forhold til mit gamle TV (et Panasonic 32" 16:9 CRT) så kan dette TV huske, hvordan jeg efterlod kanalen sidste gang og stiller sig i samme mode, når jeg vender tilbage. Man kan vel sige både for og imod, men jeg synes egentlig, det er fint, hvis jeg har en enkelt kanal, hvor jeg gerne vil bevare 4:3 formatet (hvis billedet bare bliver for slemt at se på i widescreen)
Jeg har jo ikke HD boksen at sammenligne med, men jeg oplever ikke formaterne som problemer. Billedformat "smart" dækker stort set mit behov..
/Sten
I forhold til mit gamle TV (et Panasonic 32" 16:9 CRT) så kan dette TV huske, hvordan jeg efterlod kanalen sidste gang og stiller sig i samme mode, når jeg vender tilbage. Man kan vel sige både for og imod, men jeg synes egentlig, det er fint, hvis jeg har en enkelt kanal, hvor jeg gerne vil bevare 4:3 formatet (hvis billedet bare bliver for slemt at se på i widescreen)
Jeg har jo ikke HD boksen at sammenligne med, men jeg oplever ikke formaterne som problemer. Billedformat "smart" dækker stort set mit behov..
/Sten
11 maj 2009, 14:22
[quote="Storgaard"]Generelt synes jeg, den klarer formaterne fint - jeg skal en sjælden gang imellem ind og lave en 4:3 visning på en 4:3 udsendelse, men det er ikke noget, jeg gør voldsomt tit.
Fint nok - Nu er det bestilt hos LDCPLANET og et CA modul hos Proshop og DVI - HDMI kabel hos av-cables.dk - så må det bære eller briste..
Nils
Fint nok - Nu er det bestilt hos LDCPLANET og et CA modul hos Proshop og DVI - HDMI kabel hos av-cables.dk - så må det bære eller briste..
11 maj 2009, 19:43
[quote="Storgaard"]Jamen så håber jeg da, at du bliver fuldt tilfreds med det..
Jeg købte Viaccess CA modul hos LCDplanet til 599 (kunne ikke lige vente..) og så købte jeg HDMI kabel ho THansen - 1m til 69 og 3m til 99
God fornøjelse
Tak- 1m så kan man ikke få det stort nok ..
Nils
Jeg købte Viaccess CA modul hos LCDplanet til 599 (kunne ikke lige vente..) og så købte jeg HDMI kabel ho THansen - 1m til 69 og 3m til 99
God fornøjelse
Tak- 1m så kan man ikke få det stort nok ..
Nils
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto