Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kamanski
Hejsa

Jeg starter denne tråd i forbindelse med, at en af mine venner er ude efter en fladskræm og har tænkt sig at invistere i en SAMSUNG LED. Det bliver nok en 40" B6050V.

Så jeg har lige et spørgsmål omkring de nye Samsung LED fjernsyn:

Hvordan klare SAMSUNG LED sig i forhold til Panasonic Plasma, når det gælder billedekvalitet?

Hvad med SAMSUNG's 46B8050? Har den virklig overhælet Panasonics topmodeller (50PZ800 og 50V10E) ?

Mange tak på forhånd

Kamanski
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Panasonic er stadig foran og nej, Samsungs nye LCD TV har bestemt ikke overhalet topmodellerne. V10 kan vi af gode grunde ikke udtale os om, da den ikke er udkommet endnu.
Af Kief
yakken skrev:Panasonic er stadig foran og nej, Samsungs nye LCD TV har bestemt ikke overhalet topmodellerne. V10 kan vi af gode grunde ikke udtale os om, da den ikke er udkommet endnu.
Foran på billedkvalitet, laaaaaangt bagud på design ;)
kamanski skrev:Hejsa

Jeg starter denne tråd i forbindelse med, at en af mine venner er ude efter en fladskræm og har tænkt sig at invistere i en SAMSUNG LED. Det bliver nok en 40" B6050V.

Så jeg har lige et spørgsmål omkring de nye Samsung LED fjernsyn:

Hvordan klare SAMSUNG LED sig i forhold til Panasonic Plasma, når det gælder billedekvalitet?

Hvad med SAMSUNG's 46B8050? Har den virklig overhælet Panasonics topmodeller (50PZ800 og 50V10E) ?

Mange tak på forhånd

Kamanski
hvis design og billedekvalitet er det du søger, så skal du kigge på denne
http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... _sort_.htm

Den bliver helt sikkert bedre end deres egen LED serie.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kief skrev:Foran på billedkvalitet, laaaaaangt bagud på design ;)
Ja, det kan vi da hurtigt lave en lille klub om. Af samme grund står der Pioneer på mit TV og ikke Panasonic.
Af lennon
Kief skrev:
yakken skrev:Panasonic er stadig foran og nej, Samsungs nye LCD TV har bestemt ikke overhalet topmodellerne. V10 kan vi af gode grunde ikke udtale os om, da den ikke er udkommet endnu.
Foran på billedkvalitet, laaaaaangt bagud på design ;)
Var det design han spurgte om . . ? ?
Af red_martians
Hvis det er design, så kan man vel ikke komme uden om Panasonic V10. og priserne bliver næsten til at komme i nærheden af.
Af kamanski
Okay. Jamen det lyder jo helt fint...

Jeg siger tak for alle svar.