Jeg har YouSee's TV guide på mit TV - det ser ud til at virke helt fint
Hvad angår kvalitet af billede analog/digital signal, så er det nok meget individuelt, hvad man synes..
Nu har jeg prøvet at zappe lidt frem og tilbage mellem den samme kanal på analog og digital. Min personlige mening er, at der helt bestemt ER forskel - også en forskel, der kan ses.. Jeg kunne se noget "støj" på det analoge billede på 3puls - og en antydning af skygger på teksten. Ingen af delene kunne ses på den digitale version.
På DK4 kunne jeg ikke se forskel (det var vist ikke den bedste optagelse..)
På BBC Entertainment var billedet det samme, men igen lidt skygger på teksterne.
Som sagt så er der en synlig forskel - jeg vil ikke påstå, at man ikke kan bruge mit 46" til analogt signal. Jeg vil sagtens kunne leve med det, men jeg synes helt bestemt, at der er umagen værd at købe et CA modul (har set dem fra ca 400 kr på nettet) og anskaffe et kort fra YouSee til 199 pr halvår. Billedet står fint, og du har EPG.
Vil du forkæle dig selv, så bestiller du HD pakken til 79 kr/mnd . Du får vistnok Kanal 5 HD og TV2 sport HD med gratis i fuldpakken - så kan du jo prøve at se dem. Med HD pakken får du Eurosport, Discovery, National Geographic, TV2 Film, BBC og MTV i HD version - jeg kan kun sige, at det ser godt ud..
/Sten