Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

A) Jeg kan ikke finde kanalsortering på digitale kanaler i menuerne?

Jeg har tidligere haft både analoge og digitale kanaler på TV'et, da mener jeg nok at kunne finde sorteringen. Det er da vel ikke kun muligt på analoge kanaler??

B) Jeg lader ikke til at kunne finde nogen PiP funktion, er det mon sparet væk?

C) Hvilken Samsung BluRay Homecinema center anbefales, hvis det designmæssigt skal se lidt godt ud sammen med TV'et? True 5.1 foretrækkes - da det vel stadig må være bede en virtuelt 5.1 som f.eks. i 810 (der jo ellers ser rigtig lækker ud og kan væghænges)
jjensen skrev:Hejsa,

A) Jeg kan ikke finde kanalsortering på digitale kanaler i menuerne?

Jeg har tidligere haft både analoge og digitale kanaler på TV'et, da mener jeg nok at kunne finde sorteringen. Det er da vel ikke kun muligt på analoge kanaler??

B) Jeg lader ikke til at kunne finde nogen PiP funktion, er det mon sparet væk?

C) Hvilken Samsung BluRay Homecinema center anbefales, hvis det designmæssigt skal se lidt godt ud sammen med TV'et? True 5.1 foretrækkes - da det vel stadig må være bede en virtuelt 5.1 som f.eks. i 810 (der jo ellers ser rigtig lækker ud og kan væghænges)
Du kan ikke sortere i kanalerne på digitalt tv men derimod kan du installere en firmware update der i det mindste lægger de danske kanaler først,,, Det er det tætteste du kommer på en sortering, på samsung tv..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PIP fungerer kun med TV + en anden kilde. Ikke med TV + TV. Så du skal have tændt for noget udstyr på eks. en HDMI port og samtidigt ville se TV, ellers kan det ikke bruges til noget.
Af NazmDK
Mener at man blot laver en Favorit liste, for så at sortere i kanalerne..

Det er vel det tætteste man kommer på det..
Af jjensen
Mange tak for svarene - det er en super hjælp!

@Yakken: Altså ingen PiP med TV/TV - lidt øv, men ok. Det er ellers et fedt fjernsyn!

@NazmDK: så hvis jeg, i princippet ville gøre samtlige kanaler til favoritkanaler, så kunne jeg godt sortere i rækkefølgen af dem?

Tror for iøvrigt ikke helt jeg endnu har fundet ud af det med favoritkanaler :o ved godt hvordan jeg vælger til favorit, men hvordan jeg bladrer kun i dem, skal jeg lige læse mig til - medmindre nogen lige kan fyre det af?

Ingen råd omkring Mediacenter?? O_O