Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Villanyi
Hej allesammen.
Vil gerne vide, da jeg har tænkt mig at købe en Ekstern Hdd, om man kan sætte den til ens PS3?

M.v.h Micki.
Af tbigum
Det kan du sagtens, du skal bare huske at den skal være formateret i Fat32, ellers vil din PS3 ikke kunne finde den.
Af Villanyi
Hvordan gør man det Tbigum? d:
Af tbigum
Villanyi skrev:Hvordan gør man det Tbigum? d:
Slut den til din pc og gå ind i "denne computer" så finder du den og højreklikker, så kan du vælge formater, men husk, alt hvad der ligger på bliver slettet, så hvis du har noget liggende på den, så smid det over på din Pc.
Af NazmDK
Slut den til din pc og gå ind i "denne computer" så finder du den og højreklikker, så kan du vælge formater, men husk, alt hvad der ligger på bliver slettet, så hvis du har noget liggende på den, så smid det over på din Pc.
Det kan man bare ikke i Vista, og du skal også tænke på at der en grænse på hvor mange gb hdd må være på, men den kan dog alligevel brydes ved at bruge et program som Acronis Disc director der er et fantastisk program...
Af tbigum
NazmDK skrev:
Det kan man bare ikke i Vista, og du skal også tænke på at der en grænse på hvor mange gb hdd må være på, men den kan dog alligevel brydes ved at bruge et program som Acronis Disc director der er et fantastisk program...
Det var sjovt, jeg havde ikke nogen problmer med at formatere min Hdd til min PS3 i vista?