06 maj 2009, 16:15
Log ind med sociale netværk
06 maj 2009, 20:11
Hej, Beklager jeg blander mig i tråden.
Købte igår et p37x10, og billedet ved almindelig tv-kiggeri og ved tilslutning til ps3 ser ganske fornuftigt ud, men hvis jeg tilslutter min macbook så er billedet utrolig uskarpt, det er nogenlunde ved 1280*720, men hvis jeg vil op i højere opløsning såsom 1920*1080 er meget svært at læse tekst derpå.
Det er tilsluttet via et dvi-hdmi kabel.
Er der nogle bestemte indstillinger der skal ordnes, for at opnå et fornuftigt billede, eller hvad kan der være galt?
Købte igår et p37x10, og billedet ved almindelig tv-kiggeri og ved tilslutning til ps3 ser ganske fornuftigt ud, men hvis jeg tilslutter min macbook så er billedet utrolig uskarpt, det er nogenlunde ved 1280*720, men hvis jeg vil op i højere opløsning såsom 1920*1080 er meget svært at læse tekst derpå.
Det er tilsluttet via et dvi-hdmi kabel.
Er der nogle bestemte indstillinger der skal ordnes, for at opnå et fornuftigt billede, eller hvad kan der være galt?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto