Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Coolpet
Hej alle sammen

jeg leder efter en god gamer skærm til ikke så meget over 3000.
jeg er vandtil ret stor opløsning så hvis der er nogle som kan finde en slærm til under 3000 kr som er god til gaming ville jeg blive lykkelige :)

jeg havde tænkt mig emner som LG , eller samsung .. har hørt det skulle være ret gode :)

hilser Peter
Af SLL
Jeg har lige købt en LG L2000C 20" skærm. Er meget tilfreds med skærmen, også selv den har to pixelfejl udenfor hovedsynsfeltet. Jeg havde læst og hørt meget omkring det med millisekunder/hastigheden på de forskellige paneler i forbindelse med spil. Men jeg anede ikke, hvordan det der'sens "tailing" i spil så ud på et langsomt panel.

Men jeg har nu fundet ud af det hehe :) I FraCry, når der er meget hurtige scener, så er det ligesom hele billedet bliver med utydeligt, altså blurred. Ikke et kæmpe problem for mig, men sikkert irriterende hvis man er super duper gamer flere timer om dagen. LG L2000 paneler er på 8 ms, hvilke jeg syntes er ok til min behov.

Men hvis du er super gamer, skal du sikkert holde dig til et hurtige 19 tommer panel, måske Viewsonic's 2-4 ms, eller Samsungs skærme. Viewsonic skulle efter hvad jeg har læst, ha' lavet den hurtigste gamer skærm på markedet. Derværre har jeg ikke model navnet, sorry!

SLL