Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tossen
Hej Flatpanels.dk

Jeg har gået længe og tænkt på at få mig en fladskærm har dog hver gang jeg har været tæt på at købe et ladet være.
Nu skal det dog være tid og jeg syntes også det er synd at jeg ikke får udnyttet min Playstation 3 til det yderste.

Så jeg har brug for lidt råd til hvad jeg skal købe eftersom jeg ikke har ret meget ide hvad jeg skal kigge efter.

Kunne godt tænke mig noget i nærheden af et 40".
Vil højst smide omkring 8000,- efter det.
Og så skulle det fungere godt sammen med en Playstaion 3 og til almindelig tv-programmer.

Håber der er nogen som har nogle gode bud.

På forhånd tak.

- Tossen
Af Tossen
Mange tak for rådet.

Jeg så at det Panasonic du forslå og som der var en test af var plasma og jeg havde egentlig helt glemt dem og har alrig rigtig kigget efter dem.

Hvad er fordelen/ulemperne når det kommer til lcd og plasma?
Af Tossen
Utroligt at jeg kunne overse det, men mange tak for du gad at skrive linksne afligevel.

Jeg faldt over de to Sony fladskærme i har nævnt, men som der dog ikke er tests af. Er det noget der kommer i en nær fremtid eller?

Er Sony 40X4500 de 2000kr mere hver end Sony 40W5500?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Njah... den er egentlig først rigtig interessant fra 46" versionen, hvor der er LED backlight i. Jeg har ikke rigtigt styr på hvordan 40" versionen performer ift. den store model.
Af Tossen
Mange tak for den hurtige respons.

Så tror jeg det bliver et Sony 40W5500 pånær at du syntes det er et dårligt valg.

Forresten sådan noget som vægophæng følger det med eller skal man ha det ved siden af?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der følger ikke noget beslag med. Det skal købes ved siden af.

W5500 er på vores officielle liste som et "best buy" så den har grønt lys herfra.