Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Roeden
Hejsa - står i en situation hvor jeg er meget i tvivl om hvilken af de to modeller der er bedst - også til prisen.

Tv'et skal bruges til at se en del sport samt til at bruge sammen med en wii.

Er der nogen der har nogle erfaringer om de 100 ekstra hz betyder noget reelt når man ser fodbold og evt. spiller guitar hero. Og derudover om der er andre forskelle der skal tages i betragtning :)

Og hvad vil kdl 46Z5500 komme til at koste når den kommer på markedet (Sony siger omkring august)

Er rimelig grøn på området så al hjælp er velkommen
Af crazy_clown9
Så vidt jeg har ku læse mig til på Sony's hjemmeside, siger den Juli ? .. Men hvad jeg har set (bla Fona og forskellige Sony Centre) har jeg godt kunne se forskel på de 2 modeller .. Men smut dog forbi et Sony Center og kig, de må vel have begge modeller, så kan du selv sammenligne ..
Af Storgaard
Jeg var i Sony Center i Fields i sidste uge, og de har 46W5500, men "kun" 46Z4500 (Bravia Engine 2, hvor jeg går stærkt ud fra, at Z5500 bliver med Bravia Engine 3)

Jeg har også set forskel på de 100Hz på W serien og de 200Hz på Z serien, og nu skal jeg ikke kloge mig for meget, men jeg har læst en del om, at Sony's "Motion Flow" ikke er optimalt sammen med spil, hvor der er godt med action, fordi der bliver indført en lille forsinkelse for at "glatte billedet ud" ved hurtige bevægelser. Kunne derfor forestille mig, at du alligevel ville slå Motion Flow fra, og hvis jeg ikke tager fejl, så slår du vist samtidig 100Hz/200Hz fra

God fornøjelse med indkøbet

/Sten