Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvilke outputs har TVet til højttalere? Den seneste generation har både udgang til alm. højttalere og en separat udgang til en aktiv sub. Det kunne måske være en idé at købe et helt andet sæt højttalere?
Af Guld Tand
Tak,det tror jeg du har ret i, det er ikke ret svært at tilslutte noget ,det er bare med klemterminaler til højtaler ikke nogen sub ud.Men det ku' jo være at der var nogle der havde noget liggende, 435,eren skal i vores soveværelse ,så det ville være en let måde at få det til at du på ik',er utrolig glad for det panel,vil ikke sælge det (man får heller ikke noget for det) :) Har lige bestil et PDP-LX5090H håber at det kommer næste uge,glæder mig til at se forskellen,der er nok ikke ret meget :p
Go' weekend!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
jo du vil tydeligt kunne se forskel på 435 og 5090. Ingen tvivl om det.
Af Guld Tand
Det tror jeg også :D

Er der ikke nogen der har det jeg ønsker ? O_O
Af Guld Tand
Så fik jeg min fod til 435FDE!
Og jeg har også fået 5090H ,og jo der er mega stor forskel :)
Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men jeg prøver ,jeg havde tænkt mig at bruge alle 3 HDMI ind på 5090 og den optisk ud som er på tv,et og over til min Denon AVR-3805 receiver, er det noget der dur' og kan jeg det??