Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bjarnelund
Her derude

Jeg har det sidste stykke tid kikket meget fladskærm/receiver etc. og er kommet frem til at jeg meget gerne når jeg snart investerer i udstyret, så vidt muligt skal kunne bruge en fjernbetjening til tv - sorroundreciever og blurayafspiller... kan dette lade sig gøre?
Muligheden er der vel ved køb af samme mærke.. og hvilket mærke kunne så være et godt valg
Men kan man f.eks via Panasonic Vieralink system styre et andet mærkes sorrundreceiver.?
Er meget hut på Sony W5500 - men her skal jeg jo så sikkert holde mig til sony sorround receiver hvis det med fjernbetjeningen skal lykkedes
Håber nogen kan hjælpe lidt
Af Gavin
Du kan købe en universal fjernbetjening..

tv og receiver behøver ikke være samme mærke..

Hvilken fjernbetjening kan jeg desværre ikke rådgive om, men det er der helt sikkert andre der kan ;)
Af Mothy
mener at jeg har læst at Onkyo's forstærkere understøtter Panasonic's Viera Link (er dog ikke 100% på det)
Af Malcolm_Y
Mothy skrev:mener at jeg har læst at Onkyo's forstærkere understøtter Panasonic's Viera Link (er dog ikke 100% på det)
Hvor har du læst det for det kunne jeg være meget interesseret i at vide da jeg står og skal købe Onkyo til mit X10y
Af Mothy
Malcolm_Y skrev:
Mothy skrev:mener at jeg har læst at Onkyo's forstærkere understøtter Panasonic's Viera Link (er dog ikke 100% på det)
Hvor har du læst det for det kunne jeg være meget interesseret i at vide da jeg står og skal købe Onkyo til mit X10y
fandt det her: http://www.hdtvuk.tv/2008/03/onkyo_launches_2.html . ellers kan man os bare skrive "onkyo supports viera link?" i google :)
Af hubba
Hejsa...
Fuldstændig rigtig onkyo nye tx-sr607 støtter det panasonic viera link med cec hdmi... :) ;)
Af Malcolm_Y
Øv havde lidt håbet på det også var gældende for deres billigere udstyr
Af hubba
Billig og billig alt er jo relativt... Mener priser for 607 er 4500 kr Harbosound.dk 8) 8)
Af Malcolm_Y
hubba skrev:Billig og billig alt er jo relativt... Mener priser for 607 er 4500 kr Harbosound.dk 8) 8)
dyrt ;-) er også mere interesseret i et system hvor receiver er indbygget i subben
Af bjarnelund
Tak for svar - jeg har været hjemmefra et stykke tid, derfor først svar nu. Har meget overvejet Logitec harmony one. Men overvejer som bluray afspiller en palystation 3.. Den kan logitec harmonu one vist desværre ikke styre..?
Af Mons
bjarnelund skrev:Tak for svar - jeg har været hjemmefra et stykke tid, derfor først svar nu. Har meget overvejet Logitec harmony one. Men overvejer som bluray afspiller en palystation 3.. Den kan logitec harmonu one vist desværre ikke styre..?
Nej det kan den ikke, og så alligevel - se her
Af bjarnelund
Ser spændende ud.... Er en playstation 3 et godt vlag som bluray afspiller..?
Af Malcolm_Y
Mons skrev:
bjarnelund skrev:Tak for svar - jeg har været hjemmefra et stykke tid, derfor først svar nu. Har meget overvejet Logitec harmony one. Men overvejer som bluray afspiller en palystation 3.. Den kan logitec harmonu one vist desværre ikke styre..?
Nej det kan den ikke, og så alligevel - se her
Det her er et allerede eksisterende produkt som nok er billigere ?

http://gizmodo.com/search/ps3%20harmony