Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Edo
Ja som overskriften siger..Hvor skal det købes.. Vil helst betale så lidt som muligt, og det kan købes fra 13-15k.. Hvor vil i anbefale.. panasonic center i kolding har det til 15k og det er der jeg helst vil have det fra.. Men hvis i kan anbefale et andet godt sted til mindre penge, så vil det være super.. Det er alt fra reklamation til levering der skal være iorden.. Arbejder selv hos post dk og kunne ikke drømme om at få mit plasma leveret via dem..
Af slakke
tag en snak men Pana centret de plejer at være til at handle med :) og du skal tænke på de ekstra penge du giver i et Center giver dig 30 mdr. Garanti samt 0 pixelfejls garanti
Af Callek
Jeg kigger også efter den bedste pris på panasonic G10 modellen dog i en 42. Og ved et hurtigt søg på pricerunner dukker der et par gode priser op, og nogle af dem er hos pana centerene, hvor man også kan bestille online. Så det burde vel opveje den risiko ved at købe online, i og med det er pana center.
Af Edo
Havde set pana center havde det til 13 k.. men da jeg kiggede igår kostede det 15k igen..
Af Edo
hvordan melder jeg mig ind i panasonic klub?
Af Thor-thor
Edo skrev:Havde set pana center havde det til 13 k.. men da jeg kiggede igår kostede det 15k igen..
Har lige checket på det link jeg skrev længere oppe, der står den stadig til 13k?? (men formentlig 15k, hvis du går ind i butikken)
Af Edo
1000 tak for svarene..
Af Kristian
Hmmm, har en kammarat der lige har købt 42 G10 til 9350,-
i en butik i Aalborg, helt ny i org. emballage !

kan oplyse at prisen på 42 X10 var 7k.
Samsungs nye LED UE 40B6050 VWXXE var 11k.
Af Beca
Jeg har lige købt en 42 G10 torsdag 30/4 ved Fleggaard i Padborg,
fik den til 8500,00 kr. :) Splinter ny med afhentning på den anden side af grænsen. Fantastisk skærm. Dette er dog ikke et Pana center,
så det er kun med de normale 24 mdrs garanti.
Af Henrik B.
Beca.

Er dit TV den danske model? Med DVB-C tuner og MPEG4 afspilning?

M.v.h.
Af Beca
Hej Henrik B.

Ja det er den danske model med DVB-C og mpeg4 8)