Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af azrael
Tonnet skrev:Hej Flatpanel brugere

Leder efter den ultimative gamer skærm :)

Which one?

Mvh Tonny
Prøv en vilkårlig CRT... :p

Hilsen,
az
Af Tonnet
Jeg har læst anmeldelserne, men kunne ikke rigtig skelne hvilken der var bedst ;) Jeg har en 21" CRT men sammenlignet med en 17" TFT 25ms, så er farverne og kontrasten totalt dårlig :S Derfor vil jeg ha en fladskærm
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes nu ellers konklusionen i anmeldelsen af VX922 er ret klar =)
VX922 er både hurtigere end Samsungs 730BF/930BF og ViewSonics tidligere generation af skærmen kaldet VX924.

VX922 kan derfor også sagtens overtage tronen som den foretrukne gamerskærm i øjeblikket og det er af god grund. Ikke mindst har ViewSonic skabt en hurtig skærm, de har også leveret et produkt, som er fri for de kraftige gennemskær fra baggrundsbelysningen nær rammen.
Af Tonnet
Det har du vidst ret i :) Jeg blev bare forvirret over at tallet 924 var størrer end 922.. og at 924'eren er dyrer end 922.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
2- og 4-tallet refererer til responstiden. Viewsonic udgav bare en opdatering ret hurtigt efter lanceringen af 924 der havde 3 ms, og da det kun var responstiden der var ændret beholdt de modelnummeret.
Af Tonnet
Så blev VX922 købt :) Jeg er godt tilfreds. Der kommer dog en del lys ind foroven, når man ser film i widescreen format, med sorte bjælker. 0 pixelfejl!