Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Munjas
Hej alle.

Et meget hurtigt spørgsmål, er Sony KDL32V4500 den bedste 32 " til en pris ca. under de 4000 kr.
Den skal bruges til playstation, hvilket helst må være i pænt god grafik. Og blue-ray.
Samt lidt live fodbold.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til de to første ting vil V4500 være udmærket, men til live-bold vil du nok blive lidt træt af den pga. slør.
Brugeravatar
Af Stefan V
Jeg vil mene at 32v4500 er det bedste på markedet i den prisklasse. Hvis vi snakker fjernsyn i den størrelse.
Held og lykke med købet :)
Af Munjas
OK mange tak for svarene. Jeg tror jeg vil købe det og håbe på det bedste. :)

Det med Live-fodbold, er det noget der er meget synligt? Eller skal man tæt på ?
Af Leviathan
Munjas skrev:OK mange tak for svarene. Jeg tror jeg vil købe det og håbe på det bedste. :)

Det med Live-fodbold, er det noget der er meget synligt? Eller skal man tæt på ?
Hvis du er meget følsom mht. slør, er der andre muligheder. Fx en Sony 32W5500 med Motionflow 100 Hz. Sonys Motionflow er ganske god efter min mening. Dog er det jo dyere. (ca. 7000)

Eller et LG's plasma (32LG6000). Som er et godt tv til prisen (ca. 4000)

Når det er sagt, har jeg selv et 32W4000 (næsten det samme som V4500), og jeg kan godt se fobold på dette.
Af mostmighty
yakken skrev:Til de to første ting vil V4500 være udmærket, men til live-bold vil du nok blive lidt træt af den pga. slør.
Jeg har selv 37 tommer modellen af det fjernsyn og har aldrig lagt mærke til noget som helst slør ved fodbold-kigning.

Min opfattelse er, at det kun er feinsmeckere, som vil se en ulempe ved lcd fjernsyn, som hyper dette.