Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MichaelF
Hej kloge hoveder.

Nu har jeg prøvet at søge, men synes ikke jeg kan finde et tilsvarende indlæg om dette. Der er mange lignenden, men så alligevel ikke helt :)

Jeg skal i denne uge købe mig et tv, men er her på falderebet blevet i tvivl.
Jeg havde egentlig tænkt mig et G10E med full-hd og hele baduljen, det koster ca. 9000kr. Men jeg ved bare ikke om det er det værd at købe det tv, når man også kan få X10Y som ligner det meget men er bla. uden full-hd. Begge 42".
Jeg skal sidde ca. 3m fra skærmen, det er til alm. tv og film og xbox360. Men skal man se frem af, og planlægge til blue-ray film og hd signal?

Jeg har sådan set råd til G10E, men skal man hellere spare de par 1000kr og købe X10Y?

Håber I kan hjælpe mig :) Ville ellers købe her torsdag eller fredag. Der er jo også tilbud i FONA indtil 1.maj.

Go aften.
Af MichaelF
Det er fanme pinligt....havde faktisk set det indlæg, men havde læst det som det blev holdt op imod som et andet tv end det jeg søgte.

Det beklager jeg sku...jeg sku vidst ha gået tidligere i seng.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Eller måske skulle du overveje et 50" S10 som er i fuld HD-opløsning og som koster ca. 10.800 pt.? Det overvejer jeg selv.
Af MichaelF
50" bliver bare for stort i den stue. Det er til i stuen på en 2v lejlighed, som i forvejen ikke er enorm :) Nu ser det næsten ud som om, jeg helst sku nappe mig en X10'er...

Jeg er bare i tvivl om det er lidt ærgeligt når jeg så sætter min bærbare computer til. For HDready kan så vidt jeg er orientere ikke køre de den rette opløsninig til den bærbare. Hmm - curse u doubt!

Nu har jeg læst det andet indlæg som der blir linket til her også. Og der virker det som om X10 sikkert er det rette valg. Hmmm....og så er det 2000kr sparet.

Kan stadig ikke helt bestemme mig
Af MichaelF
Desuden er der jo også tilbud i Fona, hvis de da har flree nogen steder i københavn...

X10Y, 42" til 6500kr. Jeg hælder lidt til at nappe sådan en nu, fra FONA.