Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af DHDK
Det er sådan at jeg får et nyt tv af Elgiganten pga. forsikring.
De har så ringet mig op og sagt jeg kan få denne super model, og de henviser og til denne side og de test der er blevet lavet her.
Dog sagde han at man kunne bruge USB i dette tv, og nu har jeg kigget og kigget, og kan ikke finde det nogle steder.
Har han taget fejl? Eller er det mig der ikke kan finde det?
Brugeravatar
Af DHDK
Argh.. Typisk.. Hmm.. Skal man så vælge et andet eller bare tage imod det her tilbud ?
Af xcardman
du får i hverfald ikke et bedre billede i den prisklasse
Af MichaelF
Undskyld, hvis det virker som om jeg overtager. Men jeg skal købe nyt tv i denne uge da jeg flytter. Jeg har umidelbart tænkt mig et G10 TV. Det har jeg fundet til 9000kr.
Er det værd i forholdt til Y10 tv'et? Jeg sidder ca. 3m fra tv'et i stuen...jeg har sådan set de 9000kr til G10, men hvis det ikke helt er det værd? :)
Brugeravatar
Af DHDK
Jeg ved ikke hvad man får for sin forsikring eller hvad man kan forlange.
Havde et , næsten , 4 år gammelt philips 42 tommer tv, som røg ned fra væggen, og nu får jeg så et nyt.
Burde jeg forlange noget andet eller er dette godt nok?
Det gamle kostede den gang omkring de 30.000.-
(Fandme mange penge man har brugt den gang på sådan noget, nu når tingene koster langt under halvdelen).
Af Frederikwibe
det fjernsyn du får tilbudt er et super fjernsyn... Sådan som jeg læser anmeldensen så er det næsten ligeså godt som et Pioneer som jp altså er referencen her på sitet...
Brugeravatar
Af DHDK
det er enmlig også det jeg får læst mig frem til..
så vil jeg da bare tage imod det tilbud..