Log ind med sociale netværk
26 apr 2009, 07:54
Hej.
Inden du køber, så skal du vide at min "fresh out of the box" T240HD har den irriterende feature at den summer/brummer.
Når jeg sidder ved den og laver pc arbejde i rolige omgivelser, bliver jeg desværre ukoncentreret p.gr.a. den lav-frekvente lyd den udgiver - ikke mange dB høj, men nok til at jeg går bananas.
På mandag vil jeg ringe til samsung og forhøre mig om det virkeligt skal forholde sig sådan.

Inden du køber, så skal du vide at min "fresh out of the box" T240HD har den irriterende feature at den summer/brummer.
Når jeg sidder ved den og laver pc arbejde i rolige omgivelser, bliver jeg desværre ukoncentreret p.gr.a. den lav-frekvente lyd den udgiver - ikke mange dB høj, men nok til at jeg går bananas.
På mandag vil jeg ringe til samsung og forhøre mig om det virkeligt skal forholde sig sådan.
27 apr 2009, 17:32
Hej.
Jeg har ikke bestilt T240HD versionen da det mere er et TV
Men T240 versionen til 1999kr i computercity, sammen med en ny computer+hdmi kabel. Skal nok vende tilbage med hvad jeg syntes om skærmen. Men har ikke hørt om nogle som har snakket om at T240 brummer.
Mvh Kehaan.
Jeg har ikke bestilt T240HD versionen da det mere er et TV
Mvh Kehaan.
27 apr 2009, 17:57
AGA skrev: På mandag vil jeg ringe til samsung og forhøre mig om det virkeligt skal forholde sig sådan.Som jeg skrev i http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=10658 , så går det mig ikke rigtigt på, men jeg vil da meget gerne høre deres svar alligevel
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto