Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Abuu
Hej, Jeg har et TX-P37X10Y købt ved Dunstin Home, Forhandleren påstår at TVét ikke er parallel importeret.

Mit problemet er at jeg ingen undertekster har på mine DVB-C kanaler.. (DR1,DR2,TV2,Update)
Jeg har kabel tv fra Stofa.

Jeg har været nød til at vælge sverige som land for overhoved at kunne se DVB-C tuneren i TVét ?? Dette fremgår også at manualen..

Jeg har kontaktet Stofa´s support som fortæller de ikke skulle have nogen problemer med undertekster?

Er der andre med samme problem?

//Bo
Af red_martians
Dem jeg arbejder med til hverdag, har slet ikke de problemer.. og de er 100% sikkert danske. Der skal man bare aktivere DVB-C i T-menuen og så er man kørende. har heller ikke set nogle problemer med undertekster.

Mon ikke den er "parralelimporteret" fra Sverige. Det gør jo at profuktet som sådan ikke opfattes som parralelimport, da den samme garanti gælder.. Så lige at getmore/multimediaworld havde gjort sådan på comon's hjemmeside.
Af Abuu
Hej red_martians,
Tak for dit svar, jeg har undertekster nu :p

Men et problem fører gerne til et andet :(

Jeg nulstillet skærmen til fabriks indstillinger.
Valgte nu Danmark som land, og kunne aktivere DVB-C tuneren i T menuen..

Perfekt og der var nu mulighed for at se undertekster..

Men nu virker min EPG guide ikke længere for DVB-C :o
I manualen står "Afhængigt af det land du vælger understøttes TV Guide muligvis ikke"

EPG virker fint for DVB-T...
Bare mystisk at guiden virkede perfekt da sverige var valgt som land.

Så vil man have undertekster eller EPG.. :s

//Bo