Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cannavaro
Villanyi skrev:Det gav mig jo nærmest svar på det hele ;) .
Så bliver det jo nok det der Panasonic Fjernsyn, det kommer til at koste mig ca. 6k i Sverige.
Men altså, hvis i har nogle bedre bud er jeg rigtig interesseret !

- Jeg syntes bare at opløsningen på det virker relativt lille?
For mit 32'' Samsung har vidst en opløsning på 1300x et eller andet.
Gør det ikke en markant forskel at opløsningen er så lav? Og er der forresten det der 24p i Panasonic tv'et?
Igen, den opløsning på Panasonic er mere end rigeligt til dit forbrug. Vil ikke komme med en længere teknisk forklaring på, hvorfor opløsningen er som den er i forhold til dit Samsung.

Ja Tv'et understøtter 24P. Bare dét er i dit tilfælde vigtigere end f.eks. Full-HD.
Af Villanyi
Det lyder som om at det er det fjernsyn som jeg skal have. Mange tak for hjælpen ;)
Af cannavaro
Villanyi skrev:Det lyder som om at det er det fjernsyn som jeg skal have. Mange tak for hjælpen ;)
Fona har det lige nu til 6500 Kr. Måske burde du overveje, om det ikke er de ekstra penge værd.
Af Villanyi
Det tror jeg at det er.
Men jeg kigger selvfølgelig lige på forskellen på billedkvaliteten nu når jeg alligevel skal derhen og kigge på et par fjernsyn.
Så kan jeg lige se forskellen.

- Men mange mange tak for hjælpen.
Har sådan nogenlunde bestemt mig for Panasonicen.
Af Leed
Hej...

jeg blev lige fanget af denne tråd da jeg selv er på udkig efter et tv til alm brug, kan forstå at det i snakker om er 37", jeg vil gerne have et 42". Er det PANASONIC TXP42X10Y i snakker om?

Hvis ja, kan man få det i 42" med de samme specifikationer osv og hvad kommer det så til at koste? :)

Kan jeg få nogen til at smide et link til det X10Y i anbefaler i 42".
Og hvor finder jeg det billigst hvis jeg ikke vil til Sverige, hehe :)

På forhånd tusind tak for hjælpen :)