Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af waverider
Lightyear skrev:Jeg har netop sendt min anden 215TW retur, den var DOA (død ved ankomst). Samtidig har jeg så bestilt endnu én (nummer 3!) som kommer i morgen. Og så krydser jeg ellers fingre for at jeg får en skærm som virker, og som jeg er tilfreds med denne gang :D

Har du returneret två skärmar? :( Snakke om bad luck. Vad hände med den förste, om man får stille det spörsmålet?
Af Lightyear
Den første led af meget ujævn baggrundsbelysning i venstre side, så den røg også retur. Jeg har modtaget den nye skærm, men har ikke haft tid til at sætte den op endnu. Men når jeg kommer hjem i dag, så skal den op på bordet :)
Af waverider
Lightyear skrev:Den første led af meget ujævn baggrundsbelysning i venstre side, så den røg også retur. Jeg har modtaget den nye skærm, men har ikke haft tid til at sætte den op endnu. Men når jeg kommer hjem i dag, så skal den op på bordet :)

Held och lykke med den nye skärmen da :) Den borde ju virkligen vara felfri nu.

Jag har selv litt vitt lys i alla fire hörnen på min skärm så jag vet ikke om det är litt problemer med det på denna skärm. Jag tror dock att fenomenet är ganske obetydligt på just min skärm.