Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af herbstmeister
Kort og godt, får i X10eren ind til test? I forbindelse med jeres test af G10, lød svaret (24.marts), at du (Rasmus) ikke vidste det endnu, men ville vende tilbage.

Noget nyt herom...?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg overvejer stadig. Det afhænger lidt af hvor stor interesse der vil være for sådan en anmeldelse. Jeg har modtaget en del forespørgsler fra brugere herinde, men hvad er den generelle stemning?

Hvad siger folket?
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Hvad siger folket?
Folket vil have den test! :D
Af eriks14
hellere en test af V10'ern! :)
Af drcph
Meget interesseret i en test - med 37'eren under 6000 kr. er X10 i et crossover segment for os der ikke kan betale 10.000 for et TV, men stadig er interesseret i et acceptabelt billede.
Brugeravatar
Af herbstmeister
Mener X10eren ville være høj relevant at teste.

Dels fordi den nok overtager sidste års PX80s popularitet. Dels fordi det er den eneste pana plasma i 37". Dels fordi den ligger i et interessant pris mellemleje. Og slutligt fordi den bliver anbefalet i flæng på dette forum, men uden en egentlig test at forholde sig til...

Regner selv med at invistere i en om en 3 ugers tid :)

Så... Giv os en test ;)
Af dad_
herbstmeister skrev:Mener X10eren ville være høj relevant at teste.

Dels fordi den nok overtager sidste års PX80s popularitet. Dels fordi det er den eneste pana plasma i 37". Dels fordi den ligger i et interessant pris mellemleje. Og slutligt fordi den bliver anbefalet i flæng på dette forum, men uden en egentlig test at forholde sig til...

Så... Giv os en test ;)
Præcis mine ord.
Test it! :)
Af Illgor
Ja, ville være rigtig rart med en X10 da det jo netop er den som vil blive købt ind til sommerhus og diverse steder hvor man bare vil ha maks billedkvalitet for pengene.

Men den 50V10 må du godt snart få hjem og få testet:D
Dog regner jeg med at få den når den kommer på lager, men ved ikke om du/I får mulighed for at få den inden?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Illgor skrev:Men den 50V10 må du godt snart få hjem og få testet:D
Dog regner jeg med at få den når den kommer på lager, men ved ikke om du/I får mulighed for at få den inden?
Vi vil nærmest med garanti ikke have den før Panasonic DK har den hjemme - dvs. ca. samtidigt med at du selv kan købe den.
Af xcardman
Kunne være rart både og.

super med en test af en v10, nu når vi ikke har pioneer mere.
en x10 vil også være rigtig godt, det er jo en super skærm til de penge.
Af Nick_S
Ja mener også at en test af X10 ville være fornuftigt. Om ikke andet så for at understrege at Panasonic stadig er best-buy skærmen.

Personligt kan jeg ikke se en revolution i forhold til PX80 rent billedmæssigt. Men med de nye tunere og det lækre nye design mener jeg endelig at Panasonic er blevet et must i ethvert hjem! ;)

Så klart, en test af X10 vil bestemt være interessant for alle. Bare den ikke kommer i vejen for/forsinker en test af V10 ;)
For hvis det design har den perfomance der skal til er DET min nye skærm ;)
Af fodboldgal
En test af X10 ville være dejligt, netop set i lyset af at dette tv sammen med G10 jo temmelig ofte anbefales, så en anmeldelse ville derfor også være på sin plads, ja nærmest påkrævet.
:)
Af jumper
Jaaa en test ville være rigtig cool !!!!