Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leviathan
Ja, det er da en skam! Jeg havde ellers forventet meget af LG's nye plasma serie, siden deres LG6000 i 50", efter min mening, var det bedste køb sidste år! Virkelig godt tv til prisen.

Kan vi ikke få en test her på flatpanels af dette nye 50" plasma? :)
Af Gamskjaer
Jeg har netop bestilt et det omtalte tv i Expert til 12.999 til levering i uge 19, det bliver satme spændende at se hvad det kan præstere :D O_O
Brugeravatar
Af truehorses
Lad endelig forum vide hvordan det opleves in natura....
Af ivandahl
Leviathan skrev:Ja, det er da en skam! Jeg havde ellers forventet meget af LG's nye plasma serie, siden deres LG6000 i 50", efter min mening, var det bedste køb sidste år! Virkelig godt tv til prisen.

Kan vi ikke få en test her på flatpanels af dette nye 50" plasma? :)
Den får da fine anmeldelser, for en helt ny flot designet skærm og remote samt en billedekvalitet der kun er overgået af de bedste af konkurrenternes skærme kan da ikke siges at være dårligt og endda til en fair pris for 50" og en meget god pris for en 60"

her er lige en svensk anmeldelse med mange fine billeder ;) http://www.prylportalen.se/artikel/test ... 6-798.html[/url]
Af sketchpad
Gamskjaer skrev:Jeg har netop bestilt et det omtalte tv i Expert til 12.999 til levering i uge 19, det bliver satme spændende at se hvad det kan præstere :D O_O
Det som er rigtig fedt med det, er at TV'et også kan køre film - direkte fra USB ;)
Af Gamskjaer
Jeg skal nok komme med nogle billeder og en lille review af den når jeg får den :)

Sketchpad -> Ja, det er genialt, også bare det at man bare kan knalde sin eksterne harddisk i usb'en og den understøtter HD formater, det er satme genialt :)
Af Otto J
xcardman skrev:
en lille http://www.trustedreviews.com/tvs/revie ... asma-TV/p1
"You can, for instance, turn on or off the set's Dynamic Contrast feature, where elements of the picture - including the backlight - are adjusted in response to the content of the source image, mostly with a view to boosting black levels during dark scenes without compromising vibrancy during bright scenes. "

Hvornår er plasma-tv begyndt at have backlight?
Af Fredtoft
AV Precision skrev:
en lille http://www.trustedreviews.com/tvs/revie ... asma-TV/p1

"You can, for instance, turn on or off the set's Dynamic Contrast feature, where elements of the picture - including the backlight - are adjusted in response to the content of the source image, mostly with a view to boosting black levels during dark scenes without compromising vibrancy during bright scenes. "

Hvornår er plasma-tv begyndt at have backlight?
Siden Samsung i sidste års A-modeller indførte "cellelys" i 10 niveauer. :)

Jeg har stadig ikke fundet nogen som kan give en meningsfyldt forklaring på hvad funktionen styrer, men den fucker med gammaen uden at sænke sortniveauet, så det er ikke ligefrem nogen storsællert.