Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Er der nogle herinde som kender noget planar pd470 hd lcd skærm ?

Jeg har fået tilbudt en for 15K..

Nogen som evt har set et ordenligt review af den på nettet ? (kan ikke selv find noget)

Hvad ville du gøre:
ville du hellere smide lidt ekstra oven i og købe et Pioneer PDP-LX5090 plasma eller spare nogle tusinde og købe et Panasonic TX-P50/46G10E (som jeg nok mest hælder til da 15K i forvejen er smerte grænsen).

Jeg skal bruge skærmen til lidt video redigerig(hdv) men nok mest til normalt blanet brug (tv, film, wii)
Af xcardman
Jeg har hørt de skulle være rimelig gode, men igen et lcd uden LED. Det havde jeg aldrig givet 15.000 kr for. Det er jo heller ikke ligefrem nyt.
der er ingen tuner i.

læs om det her
http://www.planarhometheater.com/pd470/

køb et Pioneer PDP-LX5090H hvis du har råd, så er du helt sikker på at få en kanon billedekvaliet. ingen fod eller højtaler og dens mpeg4 tuner, ved jeg ikke om den virker på boxer tv.

En panasonic giver også en rigtig god billedekvalitet. Den har så DVB-c/ og boxer godkendt.
Af lennon
Sammen med Runco laver de nogle af markedets bedste LCD. Kender ikke nævnte, men synes også prisen er for høj for et brugt, når man sammenligner med resten af markedet . Der er ikke voldsomt langt op til Sonys 46X4500,som jeg personligt mener er markedets mest attraktive LCD . .