Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra de personer som har købt et
Samsung tv og bruger C-tuneren til daglig. Altså tv'ets indbyggede tuner og ikke ekstra boks.

Der har været med snak om at man ikke kan sortere de digitale kanaler,
sådan at TV2 eks. lå på kanalplads 58 og DR1 lå på 3.

Jeg har snakket med Samsung kundeservice og de snakkede om en
firmware opdatering der kunne sortere de danske kanaler først - hvilket
er et skridt i den rigtige retning.

Jer der har Samsung tv -er ovenstående noget som irriterer jeg ved
brugen af jeres tv eller er det et spørgsmål om vane?

Alle input modtages, tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Søg lidt i forum. Det har været vendt før. Jeg husker også en tråd om nævnte opdatering.
Af xprezz
Med de nyeste par firmware opdateringer bliver danske kanaler placeret godt. Altså DR1 = 1 DR2 = 2 osv. Det virker fint nok. Ingen mulighed for manuel sortering men man savner det ikke rigtig længere.
Af CasperOlsen
Man har ikke mulighed for at sortere i kanalerne når du har digital tv (DVB-C) på et samsung tv. Jeg har snakket med samsung og ved at de arbejder på sagen, men det var 5 måneder siden, og der er stadig ikke kommet noget nyt...

Du skulle have købt dig et sony tv, der virker det upåklageligt :)
Af Kief
xprezz skrev:Med de nyeste par firmware opdateringer bliver danske kanaler placeret godt. Altså DR1 = 1 DR2 = 2 osv. Det virker fint nok. Ingen mulighed for manuel sortering men man savner det ikke rigtig længere.
Ok fedt at høre at firmware opdateringen gjorde hvad det skulle. Jeg ser alligevel også næsten kun danske kanaler og de få udenlandske gør det mig ikke noget at de ligger på en speciel plads.. (havde Viasat Sport liggende på plads 37 på mit gamle tv selv om jeg sagtens kunne rykke den længere frem - vanesag)

Det gør mit valg af samsung lidt lettere :)

CasperOlsen skrev:Man har ikke mulighed for at sortere i kanalerne når du har digital tv (DVB-C) på et samsung tv. Jeg har snakket med samsung og ved at de arbejder på sagen, men det var 5 måneder siden, og der er stadig ikke kommet noget nyt...

Du skulle have købt dig et sony tv, der virker det upåklageligt :)
Hehe Casper, har også kigget på Sony'erne men synes ikke de designmæssigt skiller sig nok ud fra mængden.. De er super gode tv, uden tvivl om det og designet er også flot men i forhold til Samsung LED, så er der et stykke vej endnu.. (men det er så også et lidt andet prisleje indtil videre)