Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa... Jeg vil bare høre om der er nogen derude som kan anbefale et godt TV til omkring 6500?

Jeg ville have købt et Samsung model 5... Men efter at have læst lidt om det herinde, så er jeg kommet på andre tanker... :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Panasonic X10Y. Det er det bedste du kan få til under 9000 kr.
Brugeravatar
Af leinad
Cool... :)

Jeg har lidt svært ved at finde en X10Y model til de penge her på nettet... Har du forhandler som du kan anbefale?

Jeg begyndte at kigge lidt rundt og så fandt jeg det her TV: Panasonic TH-42PX81FV

http://1267149.shop11.dandomain.dk/shop ... -302p.html

Kan det bruges i stedet for? Jeg synes prisen er MEGET overskuelig, og så kan den det mest nødvendige... :)
Af xcardman
fint tv, men dens tuner er ikke vist ikke boxer godkendt. Så hvis du skal brug den, havde jeg ikke købte det.
Brugeravatar
Af leinad
Jeg regner med at leje en HD-boks fra yousee...

Med sådan en fætter, så er mpeg4 og DVB-C vel ikke nødvendigt?
Brugeravatar
Af truehorses
Du har helt ret...Hvis du er 100 på at det er konceptet fremover, behøver du ikke interne mpeg4 dekodere..... :)
Brugeravatar
Af leinad
Mon ikke jeg bare skulle smide de 1500 oveni og så købe 42X10Y istedet for? :)

Synes bare 7k er mange penge sådan lige at smide, og selve tv'et er jo ikke den eneste udgift...

Men som jeg kan forstå herinde, så er det vist pengene værd....
Af dkawa
det er op til dig. Hvis du ikke påtænker at benytte DVB-C tuneren. og lejer en HD box Så kan jeg ikke rigtig se hvad de 1500 x-tra til TV'et går til.

Så stor forskel er der heller ikke på PX og X10, rent billedmæssigt.

- Kunne forstå hvis det var et G10 vi snakkede om, meeen det er det ikke.

Så ville jeg hellere bruge de 1500 til nogle kabler, eller spare op til en BD kilde.

benytter selv en PS3. Fremragende billede på 1024x768 ved 1080p nedskaleret.