Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Delorean
Panasonic tv sælges.

Er ca. 2-3 måneder gammelt. Helt som nyt og i fin stand og alt virker som det skal.
Med bordfod.
Er købt hos Elgiganten i Århus, så skulle være nemt at få repareret ved evt. reklamtion. Har original emballage.

Pris 6800 kr.

Jeg kan evt. bringe tv´et hvis det ikke er alt for langt væk ellers må køber selv få det afhentet. Kan selvfølgelig også ses i brug før evt. køb hvis det ønskes.

Sælges pga. køb af et pioneer krp 500A

Mvh. Jesper
Af Delorean
Forresten TVét befinder sig i Herning.
Af Delorean
Nå ja. Størrelsen er 42" :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Måske ikke den mest heldige tråd at linke til, hvis man ser på indholdet?
Af keler
Det koster 7500 hos fleggard.

Byder 5000
Af Delorean
Yakken du har lidt ret. Men bortset fra den lidt skabede tråd så er jeg nu meget seriøs og har et tv til salg. Men selvfølgelig er det ikke klogt oveni at linke til en tråd hvor folk siger prisen er for høj osv. Nu startede jeg også med en pris derine på 7800 kr. Men går udfra der måske er nogen knapt så nørdede typer herinde og som ikke nødvendigvis skal ha det nyeste af det nye og måske godt kan se ideen i at få et næsten nyt tv til en billigere pris og gerne vil spare de 3000 ca. i forhold til et af de nye panasonic modeller f.eks. Men håber folk kan nøjes med at se billederne da den tråd efterhånden nærmer sig det latterlige :)
Af Delorean
Vil ikke sælge for 5k desværre. Men tak for budet istedet for alt det sædvanlige ævl :)
Af keler
5800

Det er 1700 billigere end et helt nyt

Come on :)

Kan afhente i dag hvis ikke du vil levere
Af Delorean
Miniums prisen er desværre 6500 før jeg vil overveje salg. Det store spørgsmål er jo hvilken skærm jeg skal ha istedet og bliver det pio for at være sikker på jeg får noget der er bedre så er der mindst 14000 kr. oveni før den er hjemme og synes sgu det er mange penge i disse tider :) Problemet er hvis jeg skal købe en skærm i samme prisklasse så tror jeg bare ikke jeg får noget der er specielt bedre måske på nogen punkter og dårlligere på nogen andre. Ved 6500 ligger den 1500 under ny pris. fleggard er den dee/tysk model der skal afhentes for at få den til de 7500 kr.
Af keler
Delorean skrev:Miniums prisen er desværre 6500 før jeg vil overveje salg. Det store spørgsmål er jo hvilken skærm jeg skal ha istedet og bliver det pio for at være sikker på jeg får noget der er bedre så er der mindst 14000 kr. oveni før den er hjemme og synes sgu det er mange penge i disse tider :) Problemet er hvis jeg skal købe en skærm i samme prisklasse så tror jeg bare ikke jeg får noget der er specielt bedre måske på nogen punkter og dårlligere på nogen andre. Ved 6500 ligger den 1500 under ny pris. fleggard er den dee/tysk model der skal afhentes for at få den til de 7500 kr.
Ja, det er 7500 afhentet. Men det er heller ikke noget problem. Det er altså utopi at tro, at man kan få 6500 for en 3 måneder gammel skærm når man kan få en helt identisk til 1000 kr mere. Hvor mange penge du skal bruge til en ny skærm, kan jeg jo helt ærligt ikke bruge til noget ;)

Jeg kan afhente i eftermiddag til 6000,- kr. sidste bud. Og tror ærligt ikke du får et bedre. Det er sølle 1500 billigere end nyprisen.
Af xcardman
fik 5000 kr for mit px80 og det var et år gammel. Men for 6000 kr, havde jeg også solgt et pz85. Det er jo stadig et godt tv.