Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej (igen)...

Jeg har lige modtaget CA-Modul og kanalkort fra Yousee, men kan ikke få det til at fungere. Har prøvet at opdatere kanallisten, slukke og tænde fjernsynet efter det er sat i... Intet virker! Yousee kan ikke hjælpe og Panasonic's hotline er lukket for idag.

Nogen der lige kan sige mig, hvad jeg gør galt? Har et Panasonic 42G10, hvis det er vigtigt at vide!?
Af bassman
Hej,

feuer_dk, jeg vil meget gerne høre om du har fået løst dit problem ?
Af Hollywood
Jeg kan ikke se udfra din beskrivelse hvad problemet er, men på mit Panasonic X10 kunne jeg først ikke finde DVB-C tuneren. Det viste sig, at DVB-C funktionen er valgt fra når man vælger Dansk opsætning ved opstart af TV'et. Ved at reset'e og vælge Finland som land (alle andre instillinger skal selvfølgeligt sættes til dansk) dukkede DVB-C menuen op, og indstilling af kanalerne forløb let.
Af Abuu
Hej Hollywood,

Jeg har også en X10Y,

Jeg havde samme problem..
Men du kan hvis du nulstiler til fabriksindstilling og vælger Danmark, skal du tilføje DVB-C kanaler under DVB-T menuen..

Jeg kunne heller ikke finde DVB-C tuneren først..
Så jeg valgte Sverige som land.
I denne indstilling virkede DVB-C tuneren med EPG men ingen undertekster ved DVB-C.

Nu kører jeg med Dansk som land, har aktiveret DVC-C tuneren under DVB-T menuen.
Nu har jeg undertekster, men EPG virker ikke under DVB-C tuneren.

Virker både undertekster og EPG med Finland som indstilling?

//BO
Af TvHomer
Hej

Fik i løst problemet, så man både har EPG og tekster?
Af Hollywood
Sorry, jeg har ikke været herinde i et par uger - derfor det sene svar.

Jeps, både EPG og undertekster virker fint med Finsk som indstilling. Jeg har selvfølgeligt valgt danske undertekster.
Af TvHomer
Det var da mærkværdigt og unaturligt.

Kan du beskrive hvad du præcist gjorde?
Af Hollywood
Jeg har ikke lyst til at reset'e TV'et igen så jeg må prøve fra hukommelsen O_O Jeg gjorde så vidt jeg husker således:

1) Vælg Menu, Indstillinger, System, Fabriksindstilling
2) Vælg Finland som land under opstart, alle andre indstillinger sættes til Dansk.
3) Vælg Menu, Indstilling, Sprog og sæt Skærmmunuspro & Lydsprog 1 & Undertekst(sprog) 1 & Tekst-tv(sprog) til Dansk.

Ud over ovenstående har jeg været nødt til at sæte tidszonen til GMT+2 efter at vi er gået over til sommertid, da STOFA åbenbart ikke har taget højde for dette på deres system.

Jeg har ingen problemer haft efterfølgende.

God fornøjelse 8)
Af JohnnyF
Jeg har også problemer med mit Panasonic G10,,det taber også kanalerne efter det har været slukket !:( de gode råd her i tråden har ikke virket for mig :(( Har sådan set opgiver og lejer yousee HD box 6 mdr :((

Kunne være FEDT hvis jer der har fået det til at virke,,ville smide ,,link,,billed,, på det CA-Modul i har fået det til at virke med :o
Af bassman
Vil prøve om det med Finland virker på mit G10.