Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har lige erhvervet mig ovenstående TV, samt en Samsung HT-X810R surround Soundbar og et Samsung motoriseret vægbeslag.

Jeg har følgende problemer som jeg håber i kan afhjælpe mig med:

Lige først lidt info.
Jeg har YouSee og bruger ikke deres boks, men et CA-modul (Dilog CA modul)og et YouSee kort. Jeg har bestilt fuldpakken, samt 6 HD kanaler. De sagde i butikken at det ville virke med det samme.

Jeg har læst bruger manualerne igennem, men uden held.

1. Digital kanalerne starter først fra kanal 70 (irriterende) og jeg har kun C+ kanaler, alle "normale" kanaler fra grundpakken er jeg nød til at se via analog. Jeg kan ligeledes ikke finde nogen HD kanaler

2. Jeg kan ikke skrue ned for bassen i min soundbar.

3. Det skulle være muligt at styre vægbeslaget med sin Samsung fjernbetjening, men jeg kan ikke finde ud af hvordan.

4. Er det muligt at få en liste over alle kanalerne, syntes fjersynet er meget langsom til at skifte imellem dem.

Håber virkeligt at i kan hjælpe, for som det er nu kan jeg overhovedet ikke udnytte TV'ets potentiale. God påske.
Af Morientes
Mht. dine kanaler indtaster du nok bare forkerte oplysninger i den menu der kommer frem når du skal søge efter digitale kanaler.
Du kan se hvad du skal indtaste nederst på denne side: http://yousee.dk/privat/kundeservice/di ... p?id=15547

Hvis du bor i Kbh er dit netværksid 00101. Husk at indtast 0'erne først. Altså bliv ved med at tast ind i boksen til den ligesom er "fyldt ud". Jeg havde samme problem som dig og fandt ud af at det var fordi jeg bare tastede 101 i boksen og trykkede enter. Så registrerede den faktisk ikke at jeg overhovedet havde ændret tallet.
Af ismand
Hejsa!

Jeg havde også det problem selvom mit tv var en anden model.

Jeg måtte indlæse en firmware opdatering før TV'et fandt alle de digitale kanaler.

Håber du kan bruge det til noget.
Af Mxee
Jeg har nu fået det hele op og køre, tak til alle der har hjulpet. Her er
svarene på mine spørgsmål hvis de kan hjælpe andre.

1. TDC havde angivet en forkert områdekode både på deres HP og i deres
folder, det var en ren tilfældighed at jeg prøvede at bruge koden for
KBHs Amt istedet for Nordsjællands.

2. Det er muligt med WiseLink over HDMI

3. Det er muligt inde under plug and play menuen (faktisk ret indlysende)

4. Tryk Guide på fjernbetjeningen