Log ind med sociale netværk

07 apr 2009, 18:19

Hej igen
Har nu kørt med systemet YS HDboks og alt ruller perfekt, flot billede, har dog nogle små hvide prikker øverst på skærmen/linie ved brug af 'ikke skalerbar' funktion, men ikke noget der genere...
HD boksen kører problem frit og virker ok i den måde den er skruet sammen på....
Eneste minus er at hvordan kan man se signalet der bliver sendt, har valgt 1080 i HDboksen som udgang og TVet skriver også det i infoen, men derfor behøves TV signalet jo ikke at være i HD, kan man se hvad det er? ellers er det jo ikke til at vide hvilken format man ser, og er HD i Yousee forståelse 740, eller 1080?
Tommy

Har nu kørt med systemet YS HDboks og alt ruller perfekt, flot billede, har dog nogle små hvide prikker øverst på skærmen/linie ved brug af 'ikke skalerbar' funktion, men ikke noget der genere...
HD boksen kører problem frit og virker ok i den måde den er skruet sammen på....
Eneste minus er at hvordan kan man se signalet der bliver sendt, har valgt 1080 i HDboksen som udgang og TVet skriver også det i infoen, men derfor behøves TV signalet jo ikke at være i HD, kan man se hvad det er? ellers er det jo ikke til at vide hvilken format man ser, og er HD i Yousee forståelse 740, eller 1080?
Tommy
									  07 apr 2009, 18:35

HD hos Yousee er 1080i. Dit TV kan ikke selv vise hvilket signal det får, idet alt der sendes fra boksen er lavet om til 1080i - den kan desværre ikke ændre outputformat afhængigt af hvad hver enkelt kanael sendes i.
Da jeg ikke har adgang til Yousees boks, så kan jeg ikke fortælle dig om der er en menu gemt et sted, der viser kvaliteten af antennesignalet. Jeg ved at den kan vise båndbredden og om der tabes pakker, men det skal du vist ret dybt ind i menuerne for at finde.

Da jeg ikke har adgang til Yousees boks, så kan jeg ikke fortælle dig om der er en menu gemt et sted, der viser kvaliteten af antennesignalet. Jeg ved at den kan vise båndbredden og om der tabes pakker, men det skal du vist ret dybt ind i menuerne for at finde.
									  07 apr 2009, 21:00

Tak for svaret, jeg kan jo ikke være sikker på om jeg har set det bedste YS boksen kan levere når jeg ikke aner hvilken format jeg sidder og ser, kunne jo vælge de 720i, men det giver mig vist ingen fordel om at være sikker på at ikke kun signalet er 1080i men også at udsendelsen er optaget i dette format.
Jeg har ikke prøvet min PS3 Bluray, som jeg købte til dette formål, men ifølge jeg har hørt skulle det være det flotteste man kan se på dette system, når jeg har set det kan jeg måske bedre danne mig et billede om signalet fra YS er i HD...

Jeg har ikke prøvet min PS3 Bluray, som jeg købte til dette formål, men ifølge jeg har hørt skulle det være det flotteste man kan se på dette system, når jeg har set det kan jeg måske bedre danne mig et billede om signalet fra YS er i HD...
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto