06 apr 2009, 19:27
Jeg så i dag Pana. G10 stående ved siden af Samsung 796 LED 40 tommer - jeg har længe været Pana+plasma-fan, men må sige følgende:
-Samsungen lavede væsentligt mindre "hakker" ved panorering på stationærer genstande i billedet.
-Samsungen viste klart bedre SORT.
-Samsungen var marginalt pænere i designet (Subjektivt - ikke vigtigt for mig).
-Samsungen var dog også en del dyrere.
-LED teknologien bruger en del mindre strøm.
...dog havde jeg ikke mulighed for at gennemgå menuerne og tjekke indstillingerne, og det kan tænkes, at de ikke var optimalt opsat - selvom den salgsglade Elgigant-mand påstod, at han havde opsat dem efter bedste evne...
Er der enighed om ovenstående - eller har jeg været uheldig med dårligt indstillede tv?? Jeg gider ikke LCD, men er LED ikke et alternativ til plasma???
-Samsungen lavede væsentligt mindre "hakker" ved panorering på stationærer genstande i billedet.
-Samsungen viste klart bedre SORT.
-Samsungen var marginalt pænere i designet (Subjektivt - ikke vigtigt for mig).
-Samsungen var dog også en del dyrere.
-LED teknologien bruger en del mindre strøm.
...dog havde jeg ikke mulighed for at gennemgå menuerne og tjekke indstillingerne, og det kan tænkes, at de ikke var optimalt opsat - selvom den salgsglade Elgigant-mand påstod, at han havde opsat dem efter bedste evne...
Er der enighed om ovenstående - eller har jeg været uheldig med dårligt indstillede tv?? Jeg gider ikke LCD, men er LED ikke et alternativ til plasma???