Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey alle håber der er nogen derude der kan hjælpe mig,
jeg er ny derinde, og har været inde og læse en masse emner om køb af nyt fladskærm men er stadig meget forvirret omkring valget.

Oplysninger. Men ikke krav.

-Sider 2-3 meter fra fjernsynet
-skal bruges meget til HD film og ps3
-design mæsigt må meget gerne passe ind i vores stue vi har næsten alt i hvid (hvid lædersofa / hvid sofabord osv)
- min 42tommers meget gerne større
-pris op til 15000

Hvad vil i anbefalde eller hvad vil i købe hvis i skulle vælge et nyt fjernsyn idag?

vi har kigget lidt på philips aurea, men vi er ikke sikker på om aurea systemet kan betale sig.

Håber der nogen derude der kan hjælpe os.
Af JensK
Hvis du er lidt heldig kan du godt finde en 5090'er fra Pioneer til 15.000 (læg mærke til heldig :P). Ellers skal du nok hoppe på en af de nye fra Panasonic. Evt G10'eren eller G15'eren
Af Mr.DJ
Da Pioneer er stoppet med at lave TV, ville mit valg være et Panasonic TV.

Og til de 15k ville det bedste TV fra Panasonic være dette: http://av-connection.dk/?PGr=2658&ML=714

Om den passer i din stue, kan jeg ikke svare på da jeg ikke ved hvordan den ser ud. Og selvom jeg gjorde er det stadig et spørgsmål om smag...som jo nemt kan være forskelligt. Så det må du lige selv vurdere.

Men hvis vi snakker bedste billed til prisen, ville nævnte TV fra Panasonic være mit umiddelbare valg.