Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Snedkerkim
Så er den bestilt - nu må vi se om de kan levere inden for den uge de reklamere med :)

Er der et godt bud på hvor s63 kan købes, for fyndborsen tror jeg ikke jeg har tålmodighed til...
Af Sophus009
Står selv og overvejer køb, men har det nok bedst med dansk forhandler. Det fjernsyn der kan erhverves ved LCD planet, er det ikke det samme....? Du skriver det er uden PDP - hvad er det....?
Brugeravatar
Af Tobster
"PDP Plus Garanti"
- Onsite reparation indenfor 72 timer
- Fri låne plasma
- Fuld garanti i 2 år
- Gratis transport frem og tilbage
- Gratis emballage ved transport
- Gratis telefon support
Af Snedkerkim
Den problematik kan jeg opklare for dig.

Den er i restordre hos voxon, så nu skal jeg lige have skrevet til dem og høre hvor længe der går før den er på lager igen.

I værste fald kan der vel gå 3-4 mdr lige som ved fyndborsen - hvordan er man så i grunden stillet ved en eventuel afbestilling...?
Af Jesper_
Snedkerkim skrev:Den problematik kan jeg opklare for dig.

Den er i restordre hos voxon, så nu skal jeg lige have skrevet til dem og høre hvor længe der går før den er på lager igen.

I værste fald kan der vel gå 3-4 mdr lige som ved fyndborsen - hvordan er man så i grunden stillet ved en eventuel afbestilling...?
Skriv lige herinde, hvad deres svar bliver.
Af Snedkerkim
Så er jeg tilbage...

Har lige modtaget svar fra voxon.

De skriver de lige har været i kontakt med pioneer og at de med lidt held er blevet lovet skærme i slutningen af april og/eller senest i maj måned.
:((

Så det og vekselkursen bliver jo lidt spændende at følge...

Er der ikke andre, som har erfaring med handel hos voxon?...
Af Snedkerkim
Så er der sket lidt nyt igen...

I disse tider hvor jeg i diverse forums kan læse, at der definitivt er lukket for produktion af pio skærme sidder jeg nervøst og bider negle i frygt for at voxon ikke får flere og at jeg derfor skal kigge efter noget andet:(

Men så i dag var jeg lige inde på deres side for at se om der var sket nogle fremskridt. Og sørme om min restordre var blevet opgraderet fra en værdi på 0,- sek til 23.900,- sek incl. fragt.

I er velkommen til at rette mig hvis jeg tager fejl - men det tolker jeg som at de er sikre på, at de som minimum får én skærm på lager :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mine egne kilder hos Pioneer siger nu altså at der blot er tale om lange restordrer. Pioneer i DK får LX-modeller hjem til maj/juni.