Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Roughy
Hej

Er der nogle, der ved, hvordan kvaliteten af Sonys E-serie er sammenlignet med deres øvrige serier?
Er det f.eks. samme indmad som i W- eller V-serien men bare i et andet design?

Og kan man regne med, at selvom om specifikationerne er de samme som i en given anden serie, er den oplevet kvalitet så også den samme, og er komponenter af samme kvalitet?

Er der nogle, der har erfaringer med E-serien?

Jeg overvejer det nye 40E5520, der skulle komme medio april, men er bestemt også interesseret i, hvad 40WE5 kan præstere og til hvilken pris - nogle der har hørt/læst noget?
Alternativt vil jeg gå efter den netop udsendte 40W5500, men kunne godt tænke mig at læse et par tests først. Har dog ikke fundet nogle endnu.

Hvilke formater/containers af videofiler understøttes af deres nye version af DLNA?

Det var lige et par spørgsmål fra en nyoprettet bruger :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg kan ikke besvare alle dine spørgsmål på stående fod, men her lidt indspark.

E4000 var identisk med W4000 rent teknisk. Det vil sige præcis samme billedkvalitet.
Om dette også gælder for den nye E5500 serie er jeg dog ikke helt sikker på.

De første meldinger jeg har fået på W5500 har ikke været vildt positive. Den synes at skuffe lidt, men jeg må dog erkende, at jeg stadig ikke selv har set Tv'et og derfor passer lidt på med at vurdere for meget.

Og velkommen til ;)
Af Roughy
Hej Rasmus.
Tak for svar. Jeg har benyttet Flatpanels længe, men bare ikke været oprettet som bruger.
Ved du, om der er planer om en snarlig test af nogle af de nye Sonymodeller på Flatpanels?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja der kommer et par tests. Lige nu har jeg Sony ZX1 med den trådløse medieboks og er ved at lægge den sidste hånd på anmeldelsen.

Herefter skulle jeg gerne modtage X4500 og Sonys lille 11" OLED Tv. Jeg regner dog også snart med, at Sony præsenterer hele den nye line-up af Tv modeller. Der er jo en del på vej: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1233840517

Herefter skal jeg også gerne fortælle mere. 8)
Af mortenmj
Rasmus Larsen skrev:Jeg kan ikke besvare alle dine spørgsmål på stående fod, men her lidt indspark.

E4000 var identisk med W4000 rent teknisk. Det vil sige præcis samme billedkvalitet.
Hvad er dine erfaringer med W4000, jeg overvejer nemlig at smide penge efter 40W4000.
Af kskruger
mortenmj skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg kan ikke besvare alle dine spørgsmål på stående fod, men her lidt indspark.

Hvad er dine erfaringer med W4000, jeg overvejer nemlig at smide penge efter 40W4000.
Rasmus, har testet 40E serien, som er identisk med W4000 serien.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1222843381