Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mono
hmm, det ser ud til at PRC data er de eneste der har 40V5500 på lager lige nu.

Argh, vil bare gerne se hvordan den ser ud før jeg køber. De billeder jeg kan finde på nettet er alle sammen taget langt væk fra, hvor man ikke kan se design detaljerne. Ugh, gad vide om den er i butikkerne..
Af jhp33
du kan da zoome på det inde på sony's side.

jeg har set det nede ved prcdata og synes det er et
pænt tv til pengene. :)
Af Gavin
Det må være en fejl på flatpanels..

Hvis du vælger V modellen på sonys side så kan der ikke længere vælges 100hz eller 200hz..

Wupti skriver også nej til 100hz i deres beskrivelse :)
Af jhp33
det er w5500 der har 100hz :)
Af kongkasper
Jeg skulle da mene jeg har set TV'et i FONA.
Uden at love noget - synes nu også det er et udemærket tv til pengene. :)
Af jhp33
ja så har jeg fået mit ind af døren idag. endte med og købe ved proshop da de havde det på lager.

nu er det bare blevet stillet op og lavet en standard
opsætning på det, og ind til videre synes jeg at billled mæssigt er det da flot og design er også flot.

næste skridt er at få købt en kalibrerings dvd og så få det tunet så det yder optimalt.
Af The Mighty Dane
Når k'et står for "dansk model", hvad står så E for?
Af CPH2100
Har netop fået mit 46" W5500 ind ad døren fra Sony Center i går. Kan uden at overdrive for meget, nævne at det står knivskarpt - selv uden kalibrering. Min løsning med PS3 Blu Ray er af en anden verden! Kan varmt anbefale W5500 i forhold til både W4500 og Z4500.

Var meget skeptisk set ud fra de første anmeldelser jeg læste, men fortryder bestemt ikke valget i dag.
Af inotic
Har læst inde på avforums at der er forskel på panelet i 37" og 40" modellerne i V5500 serien.
37" har et AUO panel, mens 40" har et S-PVA som angiveligt skulle være bedre.
Jeg tænker så lidt om der er nogen større forskel på de to modellerne, eller om det ikke rigtig er synligt, og om 40" modellen er de 600kr mere værd, panel typen taget i betragtning.