Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har brug for en anbefaling til en 37-42 tommers skærm, der skal bruges i en lys stue med lejlighedsvis en del reflekser. På grund af lysforholdene er jeg lidt lunken ved at følge de mange plasma-anbefalinger i dette forum (især Panasonic-skærmene) og er derfor på jagt efter et muligt alternativ.

Jeg er ikke storforbruger, og har heller ikke et stor budget - håber at kunne klare mig med 6-7.000 kr.

En stor del af TV-forbruget er sport, så skærmen SKAL for alt i verden IKKE "trække spor". Derudover lidt film ved aftenstide og lidt Wii.

Jeg tænker umiddelbart, at jeg godt kan leve med en ældre model på vej ud af markedet.

Vil sætte stor pris på
Af Gavin
Jeg har også været en del i tvivl mht. plasma pga. lysforholdene i min lejlighed, da der vil komme lys ind hele dagen, men er mere eller mindre blevet overbevist om at det vil være til at leve med..

Det lyder ihvertfald til at der er nogle der får lyset ind på samme måde som mig selv, og de har ingen problemer med det.. Jeg har ikke selv fået købt plasma endnu, men håber at jeg får bestilt imorgen, tirsdag :)

Men anbefaling af andre tv, der må eksperterne lige komme på banen :)