Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SpeCDK
Hejsa.

Min kæreste og jeg, står og skal købe et nyt tv til soveværelset. Pga. de fysiske rammer bliverr det nødt til at være et 26" (eller der omkring). Jeg er lidt i tvivl om hvilket tv jeg skal købe, men jeg har kigget på sony's KDL-26V4500. Kan i kloge hoveder fortælle mig hvorvidt det er et ok tv, eller om jeg skal kigge på noget helt andet.

På forhånd tak :D
Af SpeCDK
Rasmus Larsen skrev:V4500 serien er fair, uden at være imponerende. Det er en af de skærme der er inkluderet på vores liste med anbefalinger i kategorien "Til soveværelset/køkkenet".

Et alternativ kan være Viewpias Tv. Det kommer også med en indbygget DVD afspiller.

Link til anbefalinger: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738
Tak for svaret Rasmus. Når du skriver at det er "fair, uden at være imponerende" er det så et udtryk for at der (efter din mening) er bedere alternativer i samme prisklasse (omkring 4500-5000). Det er ligemeget om der er indbygget dvd, da det skal sluttes til et mediecenter. Jeg læste et sted på sitet at man med fordel kunne vælge et 32" i stedet da panelet skulle være bedere?

Tak for hjælpen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er sandt at du kan få et bedre billede hvis du rykker op i 32" modellerne. Der bruges tæt på ingen kræfter på at lave 26" skærme og selv 32" er ved at være en uddøende race.