Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DAhmt
Ja lige nu står det mellem disse to.
Panasonic TX-P46G10 eller Samsung LE46A886S1

Men hvilken ender det så med at jeg køber. Det kan meget vel afhænge af svarene på denne post.

Hvad synes folket om disse to modeller? ;;)

DAhmt
Af Ands
Tror vidst du kan læse om det flere forskellige steder i forum.
Men det kommer vel an på dit behov. ?
De har jo samme tunere, så der er vidst ikke nogen forskel.
Har selv købt G10, fordi jeg synes billedet på plasmaskærmen er mere roligt og generelt bedre.
Af Rod1983
DAhmt skrev:Ja lige nu står det mellem disse to.
Panasonic TX-P46G10 eller Samsung LE46A886S1

Men hvilken ender det så med at jeg køber. Det kan meget vel afhænge af svarene på denne post.

Hvad synes folket om disse to modeller? ;;)

DAhmt
Var det mig der stod i den situation ville jeg klart vælge Pana'en. Det gør jeg på den simple baggrund at billedetkvaliteten bare er bedre end I deres "første rigtige" slim serie. Men jeg synes du skal ud og se på dem og selv bedømme :p
Af Richardt
Jeg stod i samme situation for en uge siden og læste test og anmeldelser så jeg var helt grøn i hovedet. Lidt spild af tid da jeg slet ikke var i tvivl efter je havde oset rundt ved diverse tv-forhandlere. Panasonics plasma skærme stod efter min mening så meget bedre i billedet end samsungs lcd. Det sjove var at i den ene forretning havde de sat en af de billige pana ved siden af samsung lcd og forskellen var stadig stor i panas favør. Endte med at købe en Panasonic 46" Plasma TX-P46G10E.
Så mit råd er som også tidligere skrevet i denne tråd, tag ud og se skærmene i virkeligheden.