Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kief
Mash skrev:Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, er det 42G10E i elgiganten det sammen som de sælger hos panasonic centreret? Og er der nogle fordele ved at købe det hos panasonic?, altså er der en anden garanti eller lign.

på forhånd tak...
Tjah hvis du kan leve med Elgens kundeservice osv, så er der ingen årsag til at købe i Panasonic Centret, når du nu kan spare 1000 kroner eller hvad prisforskellen nu er..
Af Thor-thor
Kief skrev:
Mash skrev:Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, er det 42G10E i elgiganten det sammen som de sælger hos panasonic centreret? Og er der nogle fordele ved at købe det hos panasonic?, altså er der en anden garanti eller lign.

på forhånd tak...
Tjah hvis du kan leve med Elgens kundeservice osv, så er der ingen årsag til at købe i Panasonic Centret, når du nu kan spare 1000 kroner eller hvad prisforskellen nu er..
Der er fordele ved at købe ved at Pana Center:
Hvis du melder dig ind i deres kundeklub(gratis) inden køb, får du et halvt år ekstra garanti, 2,5 års fuld garanti, imod de normale to års reklamationsret. Derudover yder Pana Center garanti mod alle pixelfejl i hele garanti perioden.

Hvor meget man så mener det er værd er jo op til en selv at vurdere.
Jeg ville nok hælde mod Pana Center, så længe prisforskellen ikke er større, men det er jo en smagssag.
Af Kief
Thor-thor skrev:
Kief skrev:

på forhånd tak...
Der er fordele ved at købe ved at Pana Center:
Hvis du melder dig ind i deres kundeklub(gratis) inden køb, får du et halvt år ekstra garanti, 2,5 års fuld garanti, imod de normale to års reklamationsret. Derudover yder Pana Center garanti mod alle pixelfejl i hele garanti perioden.

Hvor meget man så mener det er værd er jo op til en selv at vurdere.
Jeg ville nok hælde mod Pana Center, så længe prisforskellen ikke er større, men det er jo en smagssag.
De 2,5 års garanti kan også opnås ved at tilmelde sig direkte til Panasonic efter køb. Det er ikke specifikt for Panasonic centret..
Af Mash
De 2,5 års garanti kan også opnås ved at tilmelde sig direkte til Panasonic efter køb. Det er ikke specifikt for Panasonic centret..[/quote]

Hvordan gør man det? Og er der også garanti mod pixelfejl så?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kief skrev:De 2,5 års garanti kan også opnås ved at tilmelde sig direkte til Panasonic efter køb. Det er ikke specifikt for Panasonic centret..
Er du sikker på det? Emnet har før været oppe, hvor svaret var et andet.
Af poloeater
Det vil jeg også gerne vide. Synes det virker til at man skal købe hos Panasonic Center for at få garantien.
Af Marqzen
poloeater skrev:Jeg har også været inde i elgiganten og bestille en. Jeg smuttede bare derind og bad om at de bestilte en hjem så jeg kunne afhente den. Så gjorde de det. Så sparede jeg lige de 500 kr. i fragt.
Du fik den til internet pris til trods for at du bestilte den i butik? Hvornår regnede de med du kunne afhente?
Af poloeater
Ja, jeg fik den til internet pris, trods jeg bestilte den i en butik og afhenter den i butikken. Den skulle komme hjem på tirsdag.
Brugeravatar
Af truehorses
Helt ærligt...

Hvis du er jyde så kan man ALTID som minimum få det til netprisen...
og gerne under denne pris....Tro mig de er sultne
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Læg lige mærke til at den klub kun findes på Panasonic Centers hjemmeside. Hvor står det at man må tilmelde sig uden at købe TVet dér? Jeg er 99% sikker på at andre har fået at vide, at du ikke kan melde dig ind med mindre du køber noget i deres butik.
Af ajone
Jeg meldte mig ind via hjemmesiden, og fik alle fordelene hos PP-radio, da jeg købte et TV ved ham 3 uger efter indmeldelse.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, men der købte du jo også hos PP-Radio, som er et Panasonic Center. El-giganten, som denne tråd omhandler, er ikke et Panasonic Center.
Af ajone
Nej det er klart, men der tales jo også om fordelene ved at give lidt mere ved at købe hos et Panasonic-Center i forhold til El-giganten.