Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kief
Elgiganten har før lavet rav i tv-gaden ved midlertidigt at sælge et tv under de andres priser. Det gør mere for at genere konkurrenter (især dem med prisgaranti) end at tjene penge på dem.. Så vær du glad for at du kan få et så fedt tv, så billigt .. :)
Af miksen
Så utroligt billigt er det faktisk ikke. For det første kommer der fragt 500, oveni. For det andet er der flere i Panasonic Center kæden der har det til ca. 10.000,- med fragt (se PriceRunner.dk). Jeg synes personligt de sidste 500,- er godt givet ud for at få det fra en forhandler, der rent faktisk kender lidt til det de handler med :)
Af Flod
Vil det sige, at jeg ikke kan tage over til et el gigant center, og købe det for samme pris, som på nettet :/ ?
Af miksen
Ja, de har dem generelt ikke i butikkerne (til den nedsatte pris).

Jeg har forsøgt at overtale deres kundeservice tidligere idag til at lade mig afhente et, men det lykkedes ikke. Så nu har jeg bestilt i et Panasonic Center.
Af Ands
det er den folk mener ja. Str vælger man så selv.
Af Kief
miksen skrev:Så utroligt billigt er det faktisk ikke. For det første kommer der fragt 500, oveni. For det andet er der flere i Panasonic Center kæden der har det til ca. 10.000,- med fragt (se PriceRunner.dk). Jeg synes personligt de sidste 500,- er godt givet ud for at få det fra en forhandler, der rent faktisk kender lidt til det de handler med :)
Der er en herinde (i en anden tråd) som har ringet til kundeservice og derefter taget ud i butikken og fik det til de 9000 afhentet! Hvilket jo er 1000 billigere.. altså en besparelse på over 10% .. det er da værd at tage med!
Af Silentbob
Kief skrev:
miksen skrev:Så utroligt billigt er det faktisk ikke. For det første kommer der fragt 500, oveni. For det andet er der flere i Panasonic Center kæden der har det til ca. 10.000,- med fragt (se PriceRunner.dk). Jeg synes personligt de sidste 500,- er godt givet ud for at få det fra en forhandler, der rent faktisk kender lidt til det de handler med :)
Der er en herinde (i en anden tråd) som har ringet til kundeservice og derefter taget ud i butikken og fik det til de 9000 afhentet! Hvilket jo er 1000 billigere.. altså en besparelse på over 10% .. det er da værd at tage med!
Det var mig. Jeg kunne heller ikke overtale kunderservice til at bestille/købe over nettet og så afhente det i butikken. Men de sagde jeg blot kunne købe/bestille den i butikken til internetpris. Han virkede lidt forundret ekspdienten i butikken. Men efter han snakkedde med kundeservice var det ingen problem.

Prøvede faktisk for sjov skyld at gå videre med min bestilling på nettet. Men da jeg skulle vælge dato og tidsrum for levering, var der ingen valgmuligheder og jeg kunne ikke få lov til at gå videre uden at have valgt. Så om det overhovedet er muligt at bestille over nettet, ved jeg ikke :)
Af Yddi
Jeg tror altså jeg skal ind og have mig sådan én. Jeg skal flytte ind i min nye lejlighed til juli og den vil da pynte gevaldigt der. :)
Af poloeater
Jeg har også været inde i elgiganten og bestille en. Jeg smuttede bare derind og bad om at de bestilte en hjem så jeg kunne afhente den. Så gjorde de det. Så sparede jeg lige de 500 kr. i fragt.
Af Klaus-
Er der nogen steder man kan se et billede af remoten som medfølger?
Af Klaus-
KlausHorsager skrev:Er der nogen steder man kan se et billede af remoten som medfølger?
Som jeg selvfølgelig kunne se i den glimrende test af tv'et :-)

Her kommer 1.000.000,- spørgsmålet så: Kan man få andre Panasonic fjernbetjeninger? For den er altså mildt sagt ikke køn!
Af Mash
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, er det 42G10E i elgiganten det sammen som de sælger hos panasonic centreret? Og er der nogle fordele ved at købe det hos panasonic?, altså er der en anden garanti eller lign.

på forhånd tak...
Af Kief
KlausHorsager skrev:
KlausHorsager skrev:Er der nogen steder man kan se et billede af remoten som medfølger?
Som jeg selvfølgelig kunne se i den glimrende test af tv'et :-)

Her kommer 1.000.000,- spørgsmålet så: Kan man få andre Panasonic fjernbetjeninger? For den er altså mildt sagt ikke køn!
Du kan købe en multi-fjernbetjening.. Det er nok din bedste chance for en ordentlig en..