Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HrThor
Hejsa,

Overvejer at købe modellen i 37'' da jeg ikke rigtigt kan finde den til en god pris andre steder på nettet.

Getmore har ikke ryg for at være på pletten ved RMA sager så ville kun købe fra dem hvis der ikke var så stor chance for det skal til rep hos dem. Så tænkte på om nogen af jer kunne give et bud på hvor stor en % del af PX80erne der skal ind på et tidspunkt inden for de 2 års garanti?

På forhånd tak :)
Af Tavs
Så vidt jeg ved er det panasonic du skal kontakte hvis tv'et går i stykker, men mindre det er i forbindelse med leveringen - så holder getmore ansvaret.

Har selv lige modtaget PX80 42" i dag, og der fuldte også et garantibevis med til Panasonic, så tror ikke du skal bekymre dig på dette punkt.
Af Illgor
Hvis det er parallelimport tv så vil panasonic ikke røre det. Så bliver det så vidt jeg ved kørt igennem getmore.
Dog vil jeg sige at getmore har forbedret sig en del det sidste ½-1 år..
Har selv lige haft en RMA hos getmore som forløb rimelig smertefrit:D
Af MacDuster
Tavs skrev:Så vidt jeg ved er det panasonic du skal kontakte hvis tv'et går i stykker, men mindre det er i forbindelse med leveringen - så holder getmore ansvaret.

Har selv lige modtaget PX80 42" i dag, og der fuldte også et garantibevis med til Panasonic, så tror ikke du skal bekymre dig på dette punkt.
Har også et nyt 37" PX80 stående, og så vidt jeg har forstået opretter man en reperationssag hos forhandler der betaler omkostningerne i forbindelse med at sende det ind til InfoCare, som varetager Panasonic-reperationer... så vidt jeg har forstået :D