Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jemogfix
Hejsa

Hvor finder jeg den til den bedste pris med dansk bruger panel
Af Jemogfix
Hmm... de har den ikke på lager- og får den ikke på lager... Vil det sige at jeg skal opgive at få den tv til omkring 5000 kr ?

Købte den faktisk i expert til 8700 forige fredag !!! Opdagede så i løbet af weekenden at den fås til omkring 5000 på nettet.. Havde betalt i expert men ikke taget den med hjem, så gik derud om mandagen og anulerede købet... Pga af de er langsome i expert har jeg stadig ikke fået mine penge via bankoverførsel...

Konen har forelsket sig i dette tv og besparelsen !!
Af Jemogfix
og den den mpeg 4 der er i, kan den benyttes til yousee?
Af Gavin
Uden at være ekspert, skal der så ikke stå E før at det er en dansk model? Kan se der står PV til sidst..

Men jeg ville kontakte butikken og høre om tuneren virker under danske forhold ihvertfald :)
Af Scandal
Der er ikke lige umiddelbart en udvidet specifikation, men jeg er ret sikker på at den MPEG4, der omtales er DVB-T - og så kan den ikke bruges til YouSee (så skal det være DVB-C)
Af nazcov
Jo E eller EA.. Desuden er PX81 rettet mod det engelske marked vidst nok.. Desuden tror jeg ikke der er Mpeg4 deri, ligesom det heller ikke er en FULL HD skærm som de skriver, så jeg ville egentlig ikke købe derine :)

Komplett har dog også i 42" til 5700 :)

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=347415
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jemogfix skrev:og den den mpeg 4 der er i, kan den benyttes til yousee?
Nej. PX80 kan ikke fås i en version der kan tage digitale signaler fra Yousee-kabel-TV. Uanset hvilken model du får fat i.

Det er muligt at du synes det er bittert at TVet har kunnet fås til 5000 kr., men sådan er det jo når man ikke kommer hurtigt nok ud af starthullerne. Du skal ikke forvente at butikkerne får nye PX80 på lager, så hvis du vil have den, så skal du slå til når du finder et eksemplar.