Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jesper_ms
Hey er i tvivl om hvilken en af disse modeller der er den bedst nu når pirsen er den samme.

TH-42PX81FV til 4593,- ved pixmania 5000 med fragt
TH-42PX80 til 4995,- ved el24.dk 5000 afhentet bor 10 km fra dem.

Er 81FV anderledes med underteksterne?
Kan mpeg 4 tuneren bruges til boxer, køber den ikke pågrund af mpeg 4 tuneren, men hvis den nu alligevel er der skader det jo ikke, når prisen er den samme?
Skrive gerne hvis der er andre specifikationer jeg skal tænke på.

Mvh Jesper.
Af Evolator
Hej.

Ja Model PX81 kan bruges til Boxer med mpeg4 kort læseren. Denne Mpeg4 modtager tvét har. Ydes der ikke opdaterings service på fra Panasonic side af. Det gør der heller ikke med PZ800. Som jeg har.

Men 81 udgaven er bla. Lavet til det Franske og Engelsk marked. Derfor også solgt hos mere tvivlsomme butikker. Men også de mere kendte steder. Køber du denne TH-42PX81FV.Køber du et parlellet importeret produkt. Vil du det....?

Jeg vil ikke. Og Pixmania kunne jeg aldrig finde på at købe hos, når vi snakker om de mere dyre og besværlige større køb. Kun små ting Batteriér osv... For hvad nu hvis det går i stykker, så har man ofte et bøvl uden lige. Alt sammen fordi man fra starten af, ville spare lidt penge. Som nok kan spares på anden vis, med lidt prutten pris. Eller med et beslag el. Kabel gratis med.

EL24.dk Kender jeg ikke. Men lyder også lidt underligt synes jeg.
Dog kan de kan være fine nok måske! Man skal jo ikke dømme alle over en kam.

Et råd køb model TH-42PX80. Eller gi lidt mere og køb de nye modeller i samme klasse. I Expert - Fona - Panasonic Center eller lign. Gode steder.
Sammenlign evt. Model type betegnelse. Hos et Pana Center. Se så om de findes i hos de andre. Måske lidt billiger.

De nye modeller er lidt flottere.
Bedre i billede.
Lidt mere fremtids sikkert. Med DVB. Systemerne.

Hvad mener du med om PX81 er anderledes med underteksterne?
Af Jesper_ms
Syntes at have læst et sted at FV kunne lave fejl i underteksterne, men ved ikke om jeg har læst forkert.
Af Evolator
Okey. Det skal jeg være usagt. Men lyder underligt, at den skulle gør det. Hvilket jeg aldrig har hørt om. Dette udsagn af en tråd om det, må nok hellere læses.

Men håber du kunne bruge mit tidl. svar til noget.