Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janriis
Hej alle

Har lige købt et Samsung 40", series 7. Kan ikke lige huske modelnummeret, men det er nok underordnet. Mit tv understøtter streaming af lyd,film og billeder via wiselink porten (USB).

Kan jeg bruge en hvilken som helst USB Wlan dongle, eller er jeg tvunget til at anvende Samsung's egen, som det fremgår af manualen ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det burde ikke være nødvendigt med Samsungs egne USB nøgler. Det er muligt at der kræves USB2.0 understøttelse eller noget i den stil, men jeg ville forsøge mig med en 3. parts nøgle først, hvis det betyder at du kan slippe billigere. Samsung vil nok kun garantere at det virker med deres egne produkter (ren win-win for dem), men jeg er 99% overbevist om at andre producenters nøgler også vil virke.
Af janriis
Det lyder godt. Kunne forestille mig at Samsungs dongler har en betydelig højere pris end diverse standard dongler.

Prøver med en til 100,- i Elgiganten
Af samsungdk
Hej

Hvis det er en A766 skærm Wiselink Pro. du har så understøtter den Infolive og DLNA Infolive kan du bruge trådløs via en wifi Samsung. og kun en Samsung Dongle. Jeg har testet om der er andre der virker Beklager. DLNA - Billeder-Musik-Film"Divx" kan kun køre via kabel Net stick bag på skærmen. Der er os andre måder at gøre dette mindre kabel ført "eks. Amitech Homeplug"

Hvis du har en A796 så understøtter denne kun Wiselink "billeder og Musik"

Mvh

Samsung DK
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg missede "Wlan" i det oprindelige indlæg og troede fejlagtigt at du ønskede at se film via en USB memory-stick.
Af janriis
Æv det anede mig. Må tjekke hos forhandleren, hvad de brugte da de viste mig afspilning af en divx