Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MacDuster
Hmm... Hvad nu hvis man slækker lidt på indstillingerne, således at fjernsynet ikke bruger så meget energi - kan det anbefales?
Af sketchpad
MacDuster skrev:Hmm... Hvad nu hvis man slækker lidt på indstillingerne, således at fjernsynet ikke bruger så meget energi - kan det anbefales?
Hvis du læser mit andet indlæg i denne tråd, så er det
spørgsmål allerede besvaret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det vil ofte hjælpe. Mit eget LX5090 bliver først lydløst når man sætter det i sparemode 2. Ellers brummer panelet også.
Af MacDuster
Jeg skrev som sagt til DustinHome hvor jeg har købt mit PX80 og de svarede således:

Ja det er ikke noget problem at fikse det. Du kan bare kontaktet Infocare som tager sig af reperationer på Panasonic Tv

http://www.infocare.dk/frontpage.aspx?m=20

Så opretter ud bare en sag der hvis du mener at dit TV er defekt og så vil de afhjælpe dig.

Så...han mener jo det er noget der kan repareres :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu sidder han jo heller ikke og reparerer TV til dagligt...
Af make
sketchpad skrev: Jeg deler samme holdning, jeg kan ikke HA at et fjernsyn
larmer (ej heller HD boksen fra Samsung), der skal være
STILLE når man nyder spændende scener i en film, og hverken
blæserlarm eller omformer brummen/piven.
Helt enig!

Jeg skal også have en HD boks til LG'en hvis det bliver den, da der jo ikke er DVB-C tuner til digital kortlæser, så spørgsmålet er jo også, larmer sådan en HD boks? Har hørt at den med harddisk gør. Jeg vil være tilfreds med HD boksen uden harddisk hvis den da er lydløs. Ved i om den er det, eller skal jeg en tur forbi den lokale TDC butik og lytte til sådan en?
Af MacDuster
yakken skrev:Nu sidder han jo heller ikke og reparerer TV til dagligt...
Så han lyver? O-O
Nå, men har også lige skrevet en mail til Infocare for lige at høre om det er noget de kender til...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu er "lyver" et ret stærkt ord, men du ringer jo til en sælger/supporter - ikke en TV-reperatør. Han svarer jo ret generelt at hvis dit TV er defekt, så vil de ordne det for dig. Lyd fra et plasma-TV er generelt ikke opfattet som en defekt - det står jo også i manualen.
Af MacDuster
yakken skrev:Nu er "lyver" et ret stærkt ord, men du ringer jo til en sælger/supporter - ikke en TV-reperatør. Han svarer jo ret generelt at hvis dit TV er defekt, så vil de ordne det for dig. Lyd fra et plasma-TV er generelt ikke opfattet som en defekt - det står jo også i manualen.
Ja... det var vist med et blink i øjet, jeg brugte det ordvalg :)

Nej, jeg er klar over at det er normalt og sådan ved plasmaskærme, men nu såede DustinHome jo tvivl så nu må jeg se hvad Infocare siger... Det skader jo aldrig at forhøre sig :)