Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af John Poulsen
Hej gutter!

Har kigget på beregningsmodellen vedr. skærmstørrelse/ afstand men er alligevel i tvivl.

Har en afstand på 2,20m skal det være 32" eller 37" hvad er jeres mening?

John
Af el-HL
John Poulsen skrev:Hej gutter!

Har kigget på beregningsmodellen vedr. skærmstørrelse/ afstand men er alligevel i tvivl.

Har en afstand på 2,20m skal det være 32" eller 37" hvad er jeres mening?

John
Det afhænger også lidt af hvor godt et tv-signal du har efter min mening?
Af John Poulsen
Jeg har stofa kabel og har for kort tid siden fået monteret en forstærker på loftet (købt hos stofa) hvor der derfra er fordelt ned til forskellige rum således er der også trukket et nyt antennekabel (købt hos stofa) ned i soveværelset og derefter har en stofa teknikker målt på anlægget efter at han selv havde indstillet forstærkeren
så jeg skulle mene det er i orden

John
Af el-HL
John Poulsen skrev:Jeg har stofa kabel og har for kort tid siden fået monteret en forstærker på loftet (købt hos stofa) hvor der derfra er fordelt ned til forskellige rum således er der også trukket et nyt antennekabel (købt hos stofa) ned i soveværelset og derefter har en stofa teknikker målt på anlægget efter at han selv havde indstillet forstærkeren
så jeg skulle mene det er i orden

John
Ok så, du kan sagtens vælge et 37" og her kan et Panasonic TH-37PX80 kun anbefales og til billige penge.
eksempelvis:
http://www.dustinhome.dk/pd_5010134135.aspx

Vil du nøjes med et 32" tror jeg du skal vælge et Sony LCD, men der kommer nok flere råd her.
Af John Poulsen
Jeg håber andre vil udtale sig!
8)
Med hensyn til 37" Panasonic TH-37PX80 som bliver nævnt er der vist noget med at der snart kommer en ny version (måske værd at vente på)?

Med hensyn til 32" nævnes Sony LCD er der nogle bestemte modeller?

Hører meget gerne fra jer derinde :o

John
Af el-HL
John Poulsen skrev:Jeg håber andre vil udtale sig!
8)
Med hensyn til 37" Panasonic TH-37PX80 som bliver nævnt er der vist noget med at der snart kommer en ny version (måske værd at vente på)?

Med hensyn til 32" nævnes Sony LCD er der nogle bestemte modeller?

Hører meget gerne fra jer derinde :o

John
Ja, men vi skal også lige have slået fast hvad du vil betale for dette tv??
De nye Pana´er tror jeg bestemt er vær at vente på men prisen bliver også højere. ;)
Af John Poulsen
Ok bare valget er rigtigt første gang så betyder prisen mindre
John
Af el-HL
John Poulsen skrev:Ok bare valget er rigtigt første gang så betyder prisen mindre
John
Nemlig ;) god indstilling