Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af make
Ian skrev: Jeg har YouSee og model W4500 og det fungerer helt problemfrit. Det samme har jeg hørt fra en kollega, som har en 40W4000, købt i sommers - ingen problemer overhovedet.
Er det også med Yousee's kortlæser (CA modul) at det virker problemfrit hos jer?
Af Batmule
Jeg har YouSee og model W4500 og det fungerer helt problemfrit. Det samme har jeg hørt fra en kollega, som har en 40W4000, købt i sommers - ingen problemer overhovedet.
Ian har du aktier involveret her ??

Hvis du læser på Sony's hjemmeside, så èr der problem med at se digitalt tv på et Sony tv tilsluttet YouSee.
Det er så først nu at Sony egenligt tager ansvar for problemet og forsøger at løse det ved "at øge kompatibiliteten med CA moduler på markedet"

For lige at følge op her, så er der ikke kommet nogen opdatering endnu (København K) og indtil det virker, vil jeg ikke råde til at kombinere Sony og YouSee.
Af Kasper KK
Jeg har W4000 og er tilfreds med jeg valgte "budget-løsningen" Som du skriver med DR-update og lysavisen i bunden er det faktisk det eneste tidspunkt hvor jeg bemærker det ikke kører optimalt. Og hurtige almindelige rulletekster er heller ikke w4000's favorit. Men det finder jeg personligt fuldstændig underordnet :)

Mvh en tilfreds sparegris
Af Zubuu
Kasper KK skrev:Jeg har W4000 og er tilfreds med jeg valgte "budget-løsningen" Som du skriver med DR-update og lysavisen i bunden er det faktisk det eneste tidspunkt hvor jeg bemærker det ikke kører optimalt. Og hurtige almindelige rulletekster er heller ikke w4000's favorit. Men det finder jeg personligt fuldstændig underordnet :)

Mvh en tilfreds sparegris
Hej

Super lækkert at høre. For stiller ikke så mange krav, gider bare ikke at det skal genere mig til dagligt. Ser trods alt en del alm. tv og hvis kvaliteten var lige så dårlig som lysavisen kunne jeg godt finde på at bruge de ekstra bananer. Men hvis jeg kan "nøjes" med W4000 og spare lidt vil jeg da ikke udelukke den.

Hvis der er andre derude som har samme observationer (eller andet) må i meget gerne skrive. Hjælper lidt mht. om det skal være det ene eller andet.
Af Metze
Hej,

Jeg sidder med præcis de samme overvejelser som trådstarter. Dog er jeg lidt ude i om jeg skal tage en 46" w4000 eller en 40" w4500. De koster ca. det samme. Er det så bedre at få en større skærm end at få fx de 100hz? Er der forskel på panelerne på 40" og 46"?

Jeg var nede i et sony center idag og så på 46" modellerne ved siden af hinanden. Jeg så lidt bold hvor man godt kunne se lidt forskel, men om det var fordi de var lige ved siden af hinanden, eller om det generer en derhjemme skal jeg ikke kunne sige.

Ekspedienterne fortalte også om det irriterende ved "tickers" og rulletekster (salgsargument?). Jeg så dog tv2news på dem, og ja, man kan godt se det slæber lidt. Det gør det så på dem begge to men jeg mener ikke det var slemt overhovedet på w4000. Det var meget læsbart.

mvh
M
Af Jbl
Hej
Jeg kan kun tilslutte mig de tilfredse brugere af kombinationen Sony KDL40W4000/Yousee. Da jeg købte mit 40W4000 havde jeg grundpakken fra yousee. For at opnå bedre billedkvalitet købte jeg en kortlæser hos Fona og et VIACCES kort hos TDC. Efter indstallation af kortlæser og kort kunne jeg til min store overraskelse se mere end 100 kanaler i fantastisk kvalitet og helt uden problemer.
Jeg må derudover sige, at billedkvaliteten på et KDL40W4000, for mig at se, er helt i top.