Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ugp
Der står i artiklen fra CES2009 om Panasonic at V10-modellen kun benytter deres one-sheet-of-glass design i 50", er der nogen der ved om det stadig er tilfældet?

Inde på PP-radio, står der bare "One Sheet of glass" under V10 serien.
Brugeravatar
Af Brandborg
Set på specsne ville det så være værd at betale 1500kr mere for et X10 i stedet for PX80?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er svært at gisne om, så længe der ikke er nogen seriøse reviews af skærmen. Specs siger ikke så meget om eks. sortniveau, gråtoneskala, skaleringsegenskaber, deinterlacing eller farvegengivelse.
Brugeravatar
Af Brandborg
Så må man jo vente i spænding til I kommer med en anmeldelse.
Har I noget skud på hvornår det kunne blive?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, desværre. Panasonic har lovet os et eksemplar ASAP, men Rasmus er netop taget afsted på ferie uden at have modtaget nogen nærmere specificeret dato for hvornår vi kan have TVet.
Af Sploink
Hvilken model for i til testing?? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du ved på nuværende tidspunkt ligeså meget som jeg gør :)
Af Sploink
Hehe, okay. Bliver spændende at se hvilken i for hjem :)
Af nazcov
Der blev postet sådan et "product sheet" hvor de gamle og nye modeller stod op mod hinanden til sammenligning et sted i forummet, men jeg kan ikke lige finde det, nogen som kan huske hvor det lå?

Tak :)
Af nielssp
nazcov skrev:Der blev postet sådan et "product sheet" hvor de gamle og nye modeller stod op mod hinanden til sammenligning et sted i forummet, men jeg kan ikke lige finde det, nogen som kan huske hvor det lå?

Tak :)
Du kan finde Panasonics 2009 reference guide i denne tråd.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

Du skal bare lige være obs på at det er amerikanske modeller (og derfor lidt anderledes specs).
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Netop hjemvendt, men jeg har endnu ikke modtaget information på, hvilke modeller jeg får hjem til test. I første omgang tror jeg dog, at jeg arbejder på at få X10 serien hjem.
Jeg forsøger at kontakte Panasonic i dag eller i morgen.
Af penther
dejligt, der er ikke nogen som er faldet over en anden test på nettet, mens vi venter?
Af slakke
Rasmus Larsen skrev:Netop hjemvendt
Velkommen Hjem :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14