Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey folkens :)

Jeg ville høre om der var en der kunne rådegive mig lidt, nu har jeg siddet og læst om en 6' forskellige fjensyn som jeg vil ha.
Men kan ikke beslutte mig:(
Det skal helst være 32, 37 eller 40. og prisen 8-9K max.

Sony W4500

Samsung's serie 6 eller 7( ved godt 7'eren er dyr, men kan spare ;))

Panasonic Plasma

Primært skal det bare bruges til tv, film og PS3 ;)

Tak for hjælpen, på forhånd heh ;)[/b]
Senest rettet af DennisJ 03 mar 2009, 11:46, rettet i alt 1 gang.
Af Arcona
kan du vente til den 11. marts, så køb et TX-P42G10E. Nyeste teknologi :)
http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm

det koster 11-12k, men så får du subfield drive (600Hz sfd Intelligent Frame Creation Pro), og et sort nivau som ingen LCD kan være med (NeoPDP (Infinite black Contrast) :)

Der er ikke så meget at tænke over egentlig, LCD kan slet ikke være med billedmæssigt :)

subfield drive giver roligt billede ligegyldigt hvor meget action der er. Du har nok set en film på TV hvor de panorerer hen over noget så billedet "hakker". Subfield drive fjerner hakkeriet :)
Af DennisJ
ja, men budget var ikke så stort som jeg troede igen.
det er kun på 8K :( men overvejer bare w4500 og så købe plasma en anden dag for skal bare ha plasma :D

Men det bliver nok 40W4500 medmindre nogen andre har et forslag til 8K :(
Brugeravatar
Af Filip_kbh
subfield drive giver roligt billede ligegyldigt hvor meget action der er. Du har nok set en film på TV hvor de panorerer hen over noget så billedet "hakker". Subfield drive fjerner hakkeriet smil
Det er så det der får en rigtig spillefilm til at se ud som om den er filmet på et hjemmekamera. Jeg har selv en topmodel fra Philips (CRT) med Pixelplus, men har det altid slået fra da det netop giver billederne dette tarvelige, billige udseende.

Det kan forhåbentlig slås fra på Panasonics model også.

Køb et Panasonic PX80 som kan fås til ca. 4400 i Tyskland - det er et kanonfjernsyn, godt nok uden 'full hd'-panel, men det kan alligevel ikke ses på et 42 tommers fjernsyn med mindre man sidder med snotten lige op i det, og det gør vel de færreste ...