Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Munjas
Hej alle glade fladskærms brugere.

Jeg er faret vild i fladskærms markedet, og har brug for hjælp til et 32" fladskærm i mit 12 kvadratmeter værelse.
Jeg skal for det meste bruge mit fladskærm til at spille lidt playstation 3 og selvfølgelig lidt Blu-ray film.

Jeg har kigget på følgende fjernsyn:
SONY KDL32V4500
SONY KDL-32W4000
Samsung LE32A656

Hvad synes i om dem ?
Kom gerne med andre forslag, men inden for 5000 kr. grænsen.

På forhånd tak
Munjas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De er alle gode bud. Forskellen på W4000 og V4500 er fuld HD vs. alm. HD, men med Sony-modellerne får du en DVB-C tuner og MPEG4 dekodning, hvis du skulle få lyst til at få digitalt kabel-TV i fremtiden. Det får du ikke med Samsungs skærm.
Af Munjas
Mange tak for svaret.

Er det så værd at give de ekstra penge ekstra for et Full HD fladskærm, hvis du har efaringer med det ?
Af Munjas
Ok tak Yakken, udfra din artikel tror jeg ikke jeg behøver full-HD.

Jeg har lige et andet spørgsmål, da vi tager til Sverige og køber fjernsynet ville jeg høre om du kender en billige butik i Sverige, tæt ved Danmark ? Omkring Malmø.

Og ja, har du andre forslag til ligende fladskærme med Sonys ? Bare så jeg har lidt flere skærme at gå efter. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Svensk geografi er ikke min stærke side så jeg har desværre ikke styr på hvor i landet de forskellige butikker ligger. De eneste jeg lige kan komme i tanke om er fyndborsen.se og flatscreencenter.se

Hos Samsung kunne man se på 796 modellen, hvis den kan fås de samme penge som Sonys.
Af Munjas
Ok , er der andre herinde der har bekendskab med svenske hjemmesider ?

Yakken jeg må lige be dig om at snede et link med 796 modellen, da jeg ikke kan finde en i 32 ", tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Uhhh, jeg var vist ikke OBS på at det skulle være 32". Jeg tror ikke 7-serien fås i den størrelse. Det hedder vist 40" og op.