Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Søren S
Niels O skrev:Jeg har fjernsynet i 40".

Har mange gange oplevet, at tv'et starter med at blinke når dette bare står standby.

Andre, der har oåplevet det?
Hej Jeg har også oplevet blå blink når det står standby, det sker ca hver 3 dag, men det sker hyppist når jeg ser på en HD kanal. Jeg håber virkelig at samsung tager det her alvorligt da det er rigtigt irriterende at se på. Er der nogen der har fået ordnet problemet så det ikke blinker mere?
Af Morientes
Det lyder på samsungdk som om det bestemt bliver taget seriøst.
De arbejder efter sigende på det.

Så mon ikke det bliver løst på den ene eller den anden måde. Det skal det jo. Ellers skal vi jo have nogle nye fjernsyn!
Af Niels O
Skrev for nogle dage siden, at jeg har monteret spoler på hhv. min strømforsyningsledning og mit antennekabel, da dette muligvis - ifølge Samsungdk - kunne hjælpe.

Kan nu oplyse, at det heller ikke er dette, der skal til for at løse problemet. Har således haft 2 blå blink i den forløbne weekend.

Samsungdk: Kunne du ikke i dette forum orientere os lidt om, hvad Samsungs teknikere foretager sig?
Vi er efterhånden mange, der er spændte!!!

Hilsen
Niels O
Af xprezz
Det er utroligt at Samsung ikke tager en generel fejl som denne mere seriøst, det er tydeligvis alle 796'ere der er påvirket i den rette situation.
Af nollerik
Jeg har taget konsekvensen og købt et Sony i stedet for!!
Af Morientes
Jeg er i kontakt med samsungdk via mail og det virker nu som om de tager det rimeligt seriøst.

Jeg synes måske liiige vi skal give dem en chance. Hvis problemet endnu ikke er løst om en måned eller to kan det være man skal til at overveje om alle der oplever det bør kræve at få en anden model.

Men det virker nu som om de godt er klar over at problemet skal løses.
Af xprezz
Jeg har ventet i 5 måneder nu. Mon det ikke er nok?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Morientes skrev:Men det virker nu som om de godt er klar over at problemet skal løses.
Derfra og så til at de rent faktisk retter fejlen i de nuværende produkter kan godt være en meget lang vej - der måske ikke ender.
Af scyberman
Hej alle,'
har lige læst hele tråden igennem, da jeg osse overvejer dette tv men men.......jeg kunne forstå at man ikke kan ændre kanalrækkefølgen og at man bliver ufrivillig klub medlem, da jeg ikke lige har en forestilling om hvor irriterende problemet er men kan forstå at det er et superfedt tv, kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen som alligevel havde købt dette tv, hvis de havde kendt fejlen........overvejer billedet og kvalitet ellers de to irritationsmomenter?
Af Morientes
xprezz skrev:Jeg har ventet i 5 måneder nu. Mon det ikke er nok?
Ja, ok, hvis Samsung virkelig har været klar over problemet og ikke har løst det i 5 måneder må det nok siges at det er i overkanten.
Af Morientes
yakken skrev:
Morientes skrev:Men det virker nu som om de godt er klar over at problemet skal løses.
Derfra og så til at de rent faktisk retter fejlen i de nuværende produkter kan godt være en meget lang vej - der måske ikke ender.
Hm, hvordan er reglerne egentlig på det punkt?
På et eller andet tidspunkt må de vel skifte fjernsynet ud med en anden model.

scyberman: Jeg synes bestemt du skal købe fjernsynet, hvis du er interesseret i det. Det er rigtigt godt. Større er problemet med de blå blink altså heller ikke (ikke at jeg ikke mener at det skal løses dog!)
Fra Yousee har jeg ingen problemer med at jeg ikke kan ændre kanalrækkefølgen. Den de kommer ind i er sgu fin nok.
Hvad er det med ufrivillig klubmedlem? Hvad er det for en klub?
Af scyberman
Det er jo klub blå blink.
Ja jeg overvejer da alvorlig at købe fjernsynet eftersom alle skriver rigtig godt om det....bortset fra blå blink.
Er det et stor eller lille lys, kan det tildækkes midlertidlig af noget?
Af xprezz
Jeg ville stadig købe det fjernsyn i dag velvidende hvilke problemer man får med. Billedet sælger det.
Af Morientes
scyberman skrev:
Det er jo klub blå blink.
Ja jeg overvejer da alvorlig at købe fjernsynet eftersom alle skriver rigtig godt om det....bortset fra blå blink.
Er det et stor eller lille lys, kan det tildækkes midlertidlig af noget?
Det er en lille diode til venstre på TV'et. I princippet kunne man sætte et lille stykke gaffa-tape over den.
Men jeg vil bestemt også sige: køb det! Det er også meget billigt hvis du køber på http://www.fyndborsen.se. Især med den svenske kurs i øjeblikket. (i hvert fald billigt i forhold til danske priser. Men du overvejede vel heller ikke at købe det i DK?)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7